Knebel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trådstarter: du skal bare kjøpe Ps3 nå.. Det må vell være helt opp til trådstarter om han kjøper PS3 eller ikke, men til topic noen snarlig prisnedgang vill overaske meg voldsomt, men man skal aldri si aldri. Usannsynlig at man setter ned prisen for så en måned eller to etter å sette ned igjen. Man vil nok måle på hvordan det går med denne versjonen/prisen før man gjør noe ytterligere. Hadde jeg vært trådstarter ville jeg huket fatt i en 60Gb med BC i og med at han ønsker å spille PS2 spill på den. 40Gb har ikke mulighet for dette. Pakken med to kontrollere, Resistance og Motorstorm er uansett et greit kjøp. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er det avklart da! Hitachi 32" og PS3 planlagt i hus på torsdag! Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trådstarter: du skal bare kjøpe Ps3 nå.. Det må vell være helt opp til trådstarter om han kjøper PS3 eller ikke, men til topic noen snarlig prisnedgang vill overaske meg voldsomt, men man skal aldri si aldri. Han sier jo i første posten at han planlegger å kjøpe en ps3 men er redd for å tape penger om det hadde kommet en prisnedgang om kort tid. Derfor skrev jeg slik. Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er dualshock 3 så revolusjonerende at jeg bør vente til februar med å kjøpe ps3? Kan jo eventuelt kjøpe ett par dualshock 3 når den kommer også. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Når dual shock 3 kommer selger jeg den vanlige på qxl eller finn.no før vanlige folk har rukket å summe seg. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har vel igrunn ikke tenkt over at det ikke er rumble en gang siden jeg kjøpte ps3 i august ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå