Gå til innhold

PS3, snakk om billigere utgave.

Dryzz

Anbefalte innlegg

http://www.teknofil.no/wip4/billigere_play.../d.epl?id=17571

Det er sånt man ikke har lyst til å komme over når dagen jeg hadde planglagt å kjøpe en PS3 var/er 4 dager unna!

Veit det er idiotisk å spørre, men noen som har en estimert tid denne eventuelt kommer til Norge om det slippes ut 16 Nov? Står jo at det ikke en gang er sikkert at den kommer hit, men frister virkelig med tanke på at man kan spare en del lapper på det :S

Har hatt øye med startpakken til 5k en stund nå, pga. muligheten for PS2 spilling på den, samt spillene som følger med og kontrollene...

Hva burde jeg satse på?

Endret av Dryzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.teknofil.no/wip4/billigere_play.../d.epl?id=17571

Det er sånt man ikke har lyst til å komme over når dagen jeg hadde planglagt å kjøpe en PS3 var/er 4 dager unna!

Veit det er idiotisk å spørre, men noen som har en estimert tid denne eventuelt kommer til Norge om det slippes ut 16 Nov? Står jo at det ikke en gang er sikkert at den kommer hit, men frister virkelig med tanke på at man kan spare en del lapper på det :S

Har hatt øye med startpakken til 5k en stund nå, pga. muligheten for PS2 spilling på den, samt spillene som følger med å kontrollene...

Hva burde jeg satse på?

Tviler på dette, Sony har jo netopp lansert en ny og billigere versjon hvor for en til så snart?

Lenke til kommentar

vel litt skeptisk til at den var ny, ser på datoen på den:

Publisert: 1.10-2007 09:43 / Sist endret: 24.10-2007 09:26

og kommentarene er fra 4 oktober

Skal den nye maskinen være uten Blu-ray?

vil den nye versjonene være dårligere en de andre siden den skal være så billig??

Nei.. Det kommer aldri en PS3 uten Blu-ray. Det er det formatet man har gått for, alle spillene er lansert på Blu-ray plater og man kan ikke lansere en konsoll i etterkant som ikke tar de spillene som allerede er gitt ut.

Dessuten er ikke kostnaden for Blu-ray delen så forferdelig høy. :)

Foreslår at du kikker inne på informasjonstråden for PS3 over. Det er PS3 40Gb versjonen du snakker om.

Lenke til kommentar
kommer en bundle med mgs4, ps3 og dualshock kontroll i februar, kjøp den du!

Blir vel mulig å kjøpe dualshock 3 separat å da.

Når kommer denne til Norge?

Jo det går an det, men jeg gidder ikke å kjøpe en pakke nå uten dualshock, det betyr jo bare ekstra utgifter når dualshock3 kommer.

Endret av serf
Lenke til kommentar
kommer en bundle med mgs4, ps3 og dualshock kontroll i februar, kjøp den du!

Blir vel mulig å kjøpe dualshock 3 separat å da.

Når kommer denne til Norge?

Jo det går an det, men jeg gidder ikke å kjøpe en pakke nå uten dualshock, det betyr jo bare ekstra utgifter når dualshock3 kommer.

Ja det skjønner jeg, jeg tenkte nå mest for min egen del jeg da siden jeg kjøpte ps3 i mai.

Har jo lyst på dualshock 3 jeg å, gleder meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...