Dryzz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) http://www.teknofil.no/wip4/billigere_play.../d.epl?id=17571 Det er sånt man ikke har lyst til å komme over når dagen jeg hadde planglagt å kjøpe en PS3 var/er 4 dager unna! Veit det er idiotisk å spørre, men noen som har en estimert tid denne eventuelt kommer til Norge om det slippes ut 16 Nov? Står jo at det ikke en gang er sikkert at den kommer hit, men frister virkelig med tanke på at man kan spare en del lapper på det :S Har hatt øye med startpakken til 5k en stund nå, pga. muligheten for PS2 spilling på den, samt spillene som følger med og kontrollene... Hva burde jeg satse på? Endret 27. oktober 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 http://www.teknofil.no/wip4/billigere_play.../d.epl?id=17571 Det er sånt man ikke har lyst til å komme over når dagen jeg hadde planglagt å kjøpe en PS3 var/er 4 dager unna! Veit det er idiotisk å spørre, men noen som har en estimert tid denne eventuelt kommer til Norge om det slippes ut 16 Nov? Står jo at det ikke en gang er sikkert at den kommer hit, men frister virkelig med tanke på at man kan spare en del lapper på det :S Har hatt øye med startpakken til 5k en stund nå, pga. muligheten for PS2 spilling på den, samt spillene som følger med å kontrollene... Hva burde jeg satse på? Tviler på dette, Sony har jo netopp lansert en ny og billigere versjon hvor for en til så snart? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det kan du ta deg en lang faen på at ikke kommer til å skje etter det drastiske tiltaket Sony nettopp gjorde. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så lenge den "nye og bedre" versjonen ikke på noe sett er "bedre" enn den jeg betalte 6500 for, så kan Sony gjøre hva de vil ... Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, denne nyheten ble jo ikke akkurat godt mottat Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Artikkelen ble jo skrevet 1.10.2007, altså før 40gb-nyheten kom. Det er sikkert dette det er snakk om. Finner heller ingenting om dette på arstechnica.com Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) vel litt skeptisk til at den var ny, ser på datoen på den: Publisert: 1.10-2007 09:43 / Sist endret: 24.10-2007 09:26 og kommentarene er fra 4 oktober Endret 27. oktober 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 vel litt skeptisk til at den var ny, ser på datoen på den: Publisert: 1.10-2007 09:43 / Sist endret: 24.10-2007 09:26 og kommentarene er fra 4 oktober [/skal den nye maskinen være uten Blu-ray? vil den nye versjonene være dårligere en de andre siden den skal være så billig?? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 vel litt skeptisk til at den var ny, ser på datoen på den: Publisert: 1.10-2007 09:43 / Sist endret: 24.10-2007 09:26 og kommentarene er fra 4 oktober Skal den nye maskinen være uten Blu-ray?vil den nye versjonene være dårligere en de andre siden den skal være så billig?? Nei.. Det kommer aldri en PS3 uten Blu-ray. Det er det formatet man har gått for, alle spillene er lansert på Blu-ray plater og man kan ikke lansere en konsoll i etterkant som ikke tar de spillene som allerede er gitt ut. Dessuten er ikke kostnaden for Blu-ray delen så forferdelig høy. Foreslår at du kikker inne på informasjonstråden for PS3 over. Det er PS3 40Gb versjonen du snakker om. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bare for å si det med en gang, for de som ennå ikke har skjønt det. Ps3 vil aldri komme uten Blu-Ray. Trådstarter: du skal bare kjøpe Ps3 nå.. Lenke til kommentar
serf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke 40Gb kommet i salg da? De nevner jo at den "nye" vil komme ut 16 november. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke 40Gb kommet i salg da? De nevner jo at den "nye" vil komme ut 16 november. Jooo, den er i salg, om ikke den jeg stående på såverommet mitt er en piratkopi da Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det kommer ikke enda en billig utgave, det kan jeg så og si garantere Lenke til kommentar
serf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jau da hadde jeg fått med meg såpass. Litt glad for at jeg venter å kjøpe meg ps3 til etter jul. Spennende å se hvor billig man kan få den, og da følger kanskje dualshock3 med og. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 kommer en bundle med mgs4, ps3 og dualshock kontroll i februar, kjøp den du! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 kommer en bundle med mgs4, ps3 og dualshock kontroll i februar, kjøp den du! Blir vel mulig å kjøpe dualshock 3 separat å da. Når kommer denne til Norge? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hm ferbruar er release date for dualshock i usa og europa.. har bestillt 4 fra japan jeg Lenke til kommentar
serf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) kommer en bundle med mgs4, ps3 og dualshock kontroll i februar, kjøp den du! Blir vel mulig å kjøpe dualshock 3 separat å da. Når kommer denne til Norge? Jo det går an det, men jeg gidder ikke å kjøpe en pakke nå uten dualshock, det betyr jo bare ekstra utgifter når dualshock3 kommer. Endret 28. oktober 2007 av serf Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 kommer en bundle med mgs4, ps3 og dualshock kontroll i februar, kjøp den du! Blir vel mulig å kjøpe dualshock 3 separat å da. Når kommer denne til Norge? Jo det går an det, men jeg gidder ikke å kjøpe en pakke nå uten dualshock, det betyr jo bare ekstra utgifter når dualshock3 kommer. Ja det skjønner jeg, jeg tenkte nå mest for min egen del jeg da siden jeg kjøpte ps3 i mai. Har jo lyst på dualshock 3 jeg å, gleder meg Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trådstarter: du skal bare kjøpe Ps3 nå.. Det må vell være helt opp til trådstarter om han kjøper PS3 eller ikke, men til topic noen snarlig prisnedgang vill overaske meg voldsomt, men man skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå