Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jakten på det perfekte husholdningspreparatet til runking

Anbefalte innlegg

Gjest Petter Smart

Hva du trenger:

*Dassrull

*Håndkle

*Kondom

*Olje, Såpe W/E

1.Tre håndkleet gjennom hullet på dassrullen slik at kleet dekker rullens indre vegger. Bruk fingeren til å lage en lun, fin lomme som er stor nok...

2.Dynk håndkleet i olje eller smør godt med såpe og vann.

3.Tre på dongen og kos deg.

Når man lukker øynene er dette nesten som å ha sex med en ekte jente!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva du trenger:

*Dassrull

*Håndkle

*Kondom

*Olje, Såpe W/E

1.Tre håndkleet gjennom hullet på dassrullen slik at kleet dekker rullens indre vegger. Bruk fingeren til å lage en lun, fin lomme som er stor nok...

Haha, den der må nesten prøves :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Examination gloves

Hånduk

Legg hånduken strak, ta å legg hansken i ene enden av håndkleet, rulle tilbake håndkleet og så tar du å bretter hansken rundt håndkleet.

Ta litt glidemiddel evt. vaselin og kjør i vei ;)

Lenke til kommentar
Fikk et tips av en jente (!) om at hvis man skreller en banan (tar ut selve bananen, og prøver å beholde skallet så intakt som mulig), ville det fungere bra.

Prøvde det ut, og det fungerer veldig bra. Eneste problemet er jo at du må ha en ny banan for hver gang pga spermsøl + at bananen naturligvis blir brun etter kun noen timer.

Å kutte av tuppen på bananen og ta ut innhildet med en skje kan funke om ikke skallet sprekker da..

Lenke til kommentar
Hva du trenger:

*Dassrull

*Håndkle

*Kondom

*Olje, Såpe W/E

Dette har ikke noe med min e-penis å gjøre, men..

En dorull har ikke kjempestor diameter fra før, og om man putter et frottéhåndkle inni der i tillegg, kan det da umulig bli plass? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hva du trenger:

*Dassrull

*Håndkle

*Kondom

*Olje, Såpe W/E

Dette har ikke noe med min e-penis å gjøre, men..

En dorull har ikke kjempestor diameter fra før, og om man putter et frottéhåndkle inni der i tillegg, kan det da umulig bli plass? :dontgetit:

Det samme tenkte jeg

Lenke til kommentar

Genial traad. Har jo provd forskjellige ting selv, men gikk mest i de sopene osv som var tilgjengelige atm da jeg dusjet. Dr. Greve intimsope fungerer ganske bra etter hva jeg kan huske, men tror ikke den skummer so veldig.

Hvis ikke, et tips til dere som vil ha glidemiddel, so har man faktisk alltid tilgjengelig SPYTT fra sin egen munn, som fungerer bra. Negativt at det torker liksom inn etter en stund, og man blir nodt til aa fylle paa, men det er np. Kan ogso lukte veldig, men er bare aa vaske hendene ekstra godt.

Hvis ikke, av husholdningsting tror jeg matolje er et sundt og godt alternativ (xD) det skal jeg selv prove ved forste anledning.

Btw, ser ikke at noen har nevnt aa bruke sin egen sæd som glidemiddel. Da kan jeg si at det fungerer ypperlig de forste 10 sekundene, men saa stivner det til tross for all bevegelsen og friksjonen, og man angrer. Et STORT minus er jo at man faktisk maa faa utlosning forst, som bringer oss tilbake til start (N)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Veit at neglbørste med såpe skummer veldig, men man vil vel nødig bruke neglbørste på godsakene.. :no:

Ellers må det jo bli bra med boblebad og masse såpe:)

Støtter forslag om bruk av matolje jeg!

Noe som man ikke finner i kjøkkenskapa, men som kan være en erstatning for runking, og som antagelig er bedre enn plastmus: -fleshlight (google it).

Lenke til kommentar
kk... nei jeg leste det i en sånn 10 cm tykk bok... hot sex het den. var sånn guide til hvordan ting funka og hvorfor man gjør ting... Fikk den av mamma :blush:

Haha epic! du er rå kar ass! eller skal jeg si du har ei rå mamma!

Det jeg er litt skeptisk til er om husholdningsproduktene er faktisk sunne for staget! har hørt at vanlig såpe (håndsåpe, dusjsåpe etc." kan være farlig for staget pga. PH verdien.. derfor ville jeg heller satsa på en godkjent Dr. Greeve jah

god natt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...