fatalicus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bengay blir ikke solgt i norge, men G-sport selger Hydro varmekrem som er bortimot det samme. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvis man skal ha noe enkelt: - Kondom -Dopapirholder(den pappgreia som blir igjen) og litt tid. 1: tre kondomen igjennom holderen, fest den ved å dra i den og sett den fast rundt. Teip kan også brukes for ekstra beskyttelse Teip enden eller hold på enden så den ikke er helt løs done! Dårlig erstatning,men det funker brukbart Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lasse_* Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 noe som virker ganske så bra er jo vanlig grønn-håndsåpe (tror de fleste vet hva jeg mener) gni det i en hånd, og smør hodet godt inn... masser! det er veldig glatt og det er såå deilig! jeg fikk ikke sove ei natt så jeg brukte det som sove middel:.. hihi:D Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva med å lage en snødame/mann? Lett å lage (vel, tar kanskje litt tid), man kan lage hvem man vil, litt ekstra pirrende at man kan bli oppdaget, osv. Blir ikke det veldig kaldt^^? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Så kaldt er det ikke ; ) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det blir vel litt varmere etter hvert. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 He he, var en våt opplevelse da Ikke moro å vandre rundt med søkkvåt stillongs hele veien hjem >< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 var på tide det ble liv i denne tråden igjen. Venter fremdeles på oppdateringer. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Ettersom jeg så og si bare har vært ute i skogen for tiden, så har det blitt lite tid til vasking/dusjen, så har ikke fått prøvd noe mer dessverre. Skal se å oppdatere mer! Lenke til kommentar
parleur Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei! Jeg er svært fortvilet! Jeg kjøpte meg en sånn plastfitte på Kondomeriet i byen og brukte den kun 2 ganger før den ble ødelagt! Har virkelig så stor penis? Den er helt revnet opp altså! Ble en del fortvilet da...... Noen som har hatt samme opplevelse? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei! Jeg er svært fortvilet! Jeg kjøpte meg en sånn plastfitte på Kondomeriet i byen og brukte den kun 2 ganger før den ble ødelagt! Har virkelig så stor penis? Den er helt revnet opp altså! Ble en del fortvilet da...... Noen som har hatt samme opplevelse? Ta den med tilbake og si at du vil ha en ny Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 "Hei, fitta mi er utslitt og jeg vil ha ny!" Lenke til kommentar
Gjest Simmmmern Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 "Hei, fitta mi er utslitt og jeg vil ha ny!" Hahahahaha skulle likt å sett det :!: :!: får håpe han ikke blir lett flau eller møter på noen kjente Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ... Warm apple pie? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 prim haha da kan man vel like godt bruke smør også da! eller matolje... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Eplefe: OM du absolutt vil at det skal skumme i badekaret så bruk grønnsåpe da....det skummer jo forjævlig hver gang jeg har det i ei bytte for å vaske Står vel på flaska at det er grei ph verdi på den og....;P Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 hva med Bodsennep? skru av toppen dytt inn snoppen. er forøvrig den spyguleflaska med brun topp. Eller Sett i bløt noe hundemat og mens det bløtes opp kapper du av toppen på en 0,5l flaske. Stapp den oppbløtte hundematen oppi flaska og peis på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er jente, jeg. O.o Så jeg har ikke det store behovet for å runke i det hele tatt. Men var nysgjerrighet som startet det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg