Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ville da tro at kulden har litt å si? Oo Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ville da tro at kulden har litt å si? Oo Kommer vel inn under SM-sex da. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ville da tro at kulden har litt å si? Oo Folk har da gjort verre ting? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det vil jeg tro at de har, ja. Men det er jo omtrent masochisme å pule en snømann. x) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ...eller å tatt av en isdildo? Kanskje lage egen tråd eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 "Vi som liker å pule snømenn." Jeg vet ikke, jeg tror den hadde blitt stengt ganske kjapt. x) Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hehe. tror nok ikke det hadde fungert å pule en snømann da.. Men sikkert noen som tenner på det og. Nå har man nettopp prøvd ut 4 forskjellige herbal essencel shampoer, og ingen er i nærheten.. Har nå gitt opp all shampo. Endret 2. november 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Skuffa. Skulle jo vært minst en type shampo som skummet nok, da. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det vil jeg tro at de har, ja. Men det er jo omtrent masochisme å pule en snømann. x) QFT Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dersom du ikke har lyst på varige frostskader på snabben ville jeg nok latt være å legge an på snømenn, selv om de kan virke ganske fristende Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 fiskepudding, hule den ut, 1 min i microen, litt majones inni instant pleasure! men tilbake til skummet, test en blanding av barbergel m en dæsj fuktihetskrem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvis man varmer fiskepuddingen til 37 grader i mikroen først så burde man få en mer realistisk opplevelse Endret 3. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis man varmer fiskepuddingen til 37 grader i kiroen først så burde man få en mer realistisk opplevelse Hva lukter det av sexpartnerne dine? OnT: Hva med skumbad blandet med et eller annet som glir fint? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Å måtte holde vann på den virker jo faktisk litt slitsomt. Satser på at Lanoen skummer, da Lano for liten, Lano for stor. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Å måtte holde vann på den virker jo faktisk litt slitsomt. Satser på at Lanoen skummer, da Jeg har prøvd Lano en gang for lenge siden, det var ikke veldig behagelig. Svei som faen. Husker ikke om det skummert men jeg anbefaler det ikke. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 men hvorfor må det skumme da? må man være gutt for å skjønne det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 men hvorfor må det skumme da? må man være gutt for å skjønne det? Endelig et opplyst kvinnfolk! Er Eplefe som vil ha skummingen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 okei.. jeg husker bare pappa og noen kompiser kødda med at de laga den nya Asan for menn, fordi den skummet.. hehe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Altså, denne burde jo skumme? Det står jo SKUM på den Og Eplefe: Hvorfor må det skumme? :-| Endret 6. november 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fordi det bringer et helt nytt aspekt av moro inn i det hele. (Det var i begynnelsen ikke så viktig at den skulle skumme, det bare ble det etterhvert, egentlig. Som med alle andre besettelser.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg