Minus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Kaffe? Eller hva med rå saft og fruktcocktail? Pisket krem, rømme eller cottage cheese funker sikkert bra. Endret 29. oktober 2007 av Minus Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Termos med nykokt makaroni og en skvett olje. Lykke til Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Apropos banos: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skummingen er på grunn av meg, som spurte i den opprinnelige tråden om shampoo skummet, da jeg fikk høre at det ikke gjorde det ble jeg skikkelig skuffet. Så nå prøver conzeed å finne et produkt som tilfredsstiller mine skumbehov. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skummingen er på grunn av meg, som spurte i den opprinnelige tråden om shampoo skummet, da jeg fikk høre at det ikke gjorde det ble jeg skikkelig skuffet. Så nå prøver conzeed å finne et produkt som tilfredsstiller mine skumbehov. Det er frosker som skummer, ikke vi gutter. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Skummingen er på grunn av meg, som spurte i den opprinnelige tråden om shampoo skummet, da jeg fikk høre at det ikke gjorde det ble jeg skikkelig skuffet. Så nå prøver conzeed å finne et produkt som tilfredsstiller mine skumbehov. Stemmer det ja. Risikerer lemmet mitt bare for deg eplefe:) Men skal nå finne det perfekte husholdningspreparatet som skummer.. Så der har du svaret =Iko= Selv har jeg nok ikke nnoe særlig tro på matvarer som alternativ glidemiddel.. vaniljesaus og krem på bosk (til kakao og sånt) er blitt prøvd, men blir mer kliss enn fryd.. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 God kveld! Conzeed, jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har ledd så mye før! Dette er vel en av de beste postene jeg noen gang har fulgt med på!^^ (har hatt flere brukere her) Ønsker deg lykke til på jakta! og håper eplefe blir fornøyd til slutt Shamru.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Risikerer lemmet mitt bare for deg eplefe:) I think that's the cutest thing anyone ever did for me. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Conzeed, where is the update?? =O Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nugatti ??. Hvis ikke det er sakt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nugatti ??. Hvis ikke det er sakt? Type: crisp. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Gillette Mach3 turbo gel fungerer fint den første lille stunden, men forblir ikke like flytende ettersom man har jobbet den til kroppstemp. Men få noe vann på den, og man er igang igjen. dessverre så skummer den ikke.. Mener å huske at det var en liten kar fra en reklame som hadde fyllt hele baderommet med skum fra en lano-flaske eller noe. Skal se å gå til innkjøp av en liten sånn, og se om den skummer bra nok Hatt det litt travelt i det siste.... edit: stappa inn noen småord Endret 1. november 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å måtte holde vann på den virker jo faktisk litt slitsomt. Satser på at Lanoen skummer, da Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Smøreost, dip eller yoghurt? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 eddik? Muhaha, nå er du ufin! Nei, takke seg til pringlesboks med noe inni innsmørt med fuktighetskrem(begge er å finne i et vanlig hus). (jeg har forøvrig ikke prøvd det) Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Pringleboksen blir litt liten for meg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Pringleboksen blir litt liten for meg. Trodde nesten jeg var den eneste med det problemet Lenke til kommentar
Radar Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så video på.. Ja hvor var det? Youtube kanskje I stedet for pringlesboks, kan du bare rulle sammen et håndkle med gummihanske, eller kondom i - samme prinsippet Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva med å lage en snødame/mann? Lett å lage (vel, tar kanskje litt tid), man kan lage hvem man vil, litt ekstra pirrende at man kan bli oppdaget, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg