g@bb@ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kjøp heller en massasjeolje som du har let tilgjengelig Men av husholdningsgreier tror jeg nok matolje, eller en eller annen olje funker best skal du se (og føle). Lenke til kommentar
Gjest kåre_K Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ettersom det er en del som liker å prøve alternative glidemiddel under runking, så kom man fram til at det kan være lurt å lage en egen tråd for dette. Lagt ut ifra denne Her vil det da bli anbefalninger og ikke anbefalninger mht tilfred, smerte, konsekvenser osv. Jeg driver selv å prøver å finne den perfekte produktet som skummer under runking. Har kommet fram til at bla. annet zalo, Sunsilk Shampo, barberskum og en rekke andre shampoer (alle de vi har hjemme) ikke fungerer. Så jakten fortsetter. Så kom gjerne med innspill. Husker da jeg var en del yngre, da tok jeg en powerade-flaske (har stor korkåpning) og klemte litt på flaska, tredde den på lillemann og brukte flaska som fitte Måtte ha litt slapp kukk for å få kuken inn i flaska, men jeg husker at jeg syns det der var ganske jevt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ah så det var her tråden fortsatte.. lurte på hvorfor det ble så dødt i den andre. Jeg har ennå troen på barberskum av typen gel. Men hvis du er ute etter noe mer vågalt burde jo Tiger Balsam kunne gjør susen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fuktighetskrem funker fint;) Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har lest fra andres erfaringer at Babygel kan måle seg med vanlige typer glidemiddel som en får kjøpt på kondomerier Babyolje er heller ikke dumt, men det funker ikke å bruke det sammen med kondom under samleie, da babyolje er oljebasert, og det kan ødelegge kondomet. Ellers så tror jeg Dermica(?) Intimsåpe og Dr. Greve intimsåpe ikke er så verst heller. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Spenol Funker fett! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Ketchup? Det må se ille ut. Endret 28. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tviler på at det er så veldig digg.. ikke tror jeg at jeg ville ha valgt verken leverpostei eller ketchup som alternativ glidemiddel. Hva er egentlig grunnen til at visse ting blir ubehag når man bruker det som glidemiddel? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva er egentlig grunnen til at visse ting blir ubehag når man bruker det som glidemiddel? Hovedgrunnen er vel som oftest ph verdi langt over hva som er normalt på utstyret. Lenke til kommentar
Gjest Matprat Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fikk et tips av en jente (!) om at hvis man skreller en banan (tar ut selve bananen, og prøver å beholde skallet så intakt som mulig), ville det fungere bra. Prøvde det ut, og det fungerer veldig bra. Eneste problemet er jo at du må ha en ny banan for hver gang pga spermsøl + at bananen naturligvis blir brun etter kun noen timer. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva med banos? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva med banos? eww... Kan ta hele spekteret: Nøtte, Sunda, Lynghonning, Sjokade, Peanøttsmør, Nugatti, Nugatti Krisp (hadde sikkert laga fet lyd ) Mor roper inn til rommet ditt: Hva er den krispy lyden? Du roper tilbake: Bare jeg som "spiser" Nugatto Krisp! Mor: Ja da så...! Ser det for meg Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hva med banos?Hva er banos? Endret 28. oktober 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hva er banos? Tidenes ekleste pålegg som utrolig nok har eksistert siden 1936. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MMMMM! Endret 28. oktober 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hahaha, takk for latteren Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bøker: Du finner frem til midtsiden i en stor bok, og klemmer boken igjen gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva med banos? Er ikke det ganske stivt ? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Banos må jo være perfekt. Putt boksen i mikroen, 20sek, putt tiss i boksen, ikke spis Banos etterpå. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Banos må jo være perfekt. Putt boksen i mikroen, 20sek, putt tiss i boksen, ikke spis Banos etterpå. :!: Kok opp 1 kilo rå tjære, vent til du tror tempen er riktig, tømt så over Har en bok langt bak i skapet som jeg mener det skal stå noen tips i. skal se om jeg finner den Så lurer jeg på hvorfor trådstarter absolutt skal ha det til å skumme så ekstremt? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg