EspenE Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ...var det ikke for jeg hadde på dette tidspunkt slått av dieselsnurra i båten, men det var definitivt "fire in the sky" Hopper rett i klisjefella, eneste som mangler er svømmende elg........ Sted Sonskilen, tid lørdag i forrige uke. Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 nydelig, rolig og god stemning i det bildet. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fint bilde. Jeg ser du har benyttet det gyldne snitt for å skape et harmonisk bilde, som blir underbygget av kontrastene, som ikke er for kraftige men som er akkurat passe. Om det er ting je skal pirke på, så var venstre del i bildet helt til venstre noen vannringer som jeg synes forstyrrer litt. Det var også kanskje litt mye himmel, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker så mye himmel eller ikke. Men et veldig bra bilde;) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er et pent bilde. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Synd med den elgen du ikke fikk med, men bildet var flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå