Lilac1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Får dette under installasjonsprosessen av både crysis og siste pcmark, installasjonen fortsetter deretter som normalt, og når jeg skal kjøre programmene, får jeg beskjed om "feil sidevekslingsinstillinger" "eller side by side configuration error" Eneste jeg kan huske å ha gjort før dette, er å ha kjørt CHKDSK, som flyttet en masse ugyldige addresser, noe det gjorde automatisk. Har prøvd å reinstallere C++ uten hell. Tenkte at dette kunne være en god tid å reinstallere vista (32bit) på, men maskinen vil ikke boote med vistacd'en. Når jeg kommer forbi loading skjermen, kommer jeg bare til et tomt bakgrunnsbilde med kun pekeren å leke med. Har prøvd samtlige rambrikker i samtlige slot'er uten hell. Ehm, om noen kunne hjelpe meg med EN av disse problemene, hadde jeg vært svært takknemmlig. Endret 27. oktober 2007 av Lilac1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Fjerning av c++ med microsofts avinstallasjonsverktøy, en registeropprydding, og en reinstallasjon av programmet, reparerte problemet. Får fortsatt ikke installert vista med boot fra cdrom, dog Lenke til kommentar
doublee Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg får og samme feilen når jeg skal installere crysis i vista. Hvordan fikk du løst problemet? Jeg finner ikke den windows installer tingen til å fjerne c++ slik du gjorde. Sjekket igjennom kontrollpanelet der du kan avinstallere program, men det er vel ikke den du bruker kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå