Gå til innhold

Nettbutikker med multipower


Anbefalte innlegg

Hei,

 

kan noen hjelpe meg med noen billige nettbutikker på multipower 80+10,brukte kostshop.no før, men disse er ned for en liten oppussing på siden? Har besøkt følgende

 

www.proteinbutikken.no (389,-) grati frakt over 1500,-

www.sportsfood.no (389,-) fant ingenting angående frakt

www.helseshoppen.no (349,-) fraktkost?

www.sportskompaniet.no (319,-) frifrakt ove 900,-kr

www.xxl.no (299,-) postens fraktsatser, virker ikke som det er noe fri frakt der..

 

Det var etter ett raskt søk på google, noen som har noen andre gode tips...? :dontgetit:

Noe som vet hva fraktkost kan bli på noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg vet i alle fall at mange er veldig fornøyd med 90+ proteinet fra www.ej-shop.no og whey tech proteinet fra www.proteinfabrikken.no. Da tenker jeg både på smak og på sammensetning. Og begge disse får man vel tak i til under halv pris i forhold til multipower.

 

Går sikkert an å høre om man kan få tilsendt en smaksprøve, så finner man jo fort ut om det er noe man kan klare å leve med eller ikke. :)

 

Men for all del, hvis man liker multipower spesielt godt, så må man gjerne kjøpe det for min del. La bare merke til at det var voldsomt dyrt, men det kan jo godt være at det er smaksmessige årsaker til dette.

Lenke til kommentar

Slenger meg på den her , med 73 g (i råvaren) pr 100g og til disse prisene så ville jeg heller ha valgt noe annet.

50:50 forhold mellom myse og kasein er det som viser seg å være best men i hakket billigere så selger de fleste

80% kasein, 20% myse under navnet Pro 90 , 90+ osv.

 

Helt greit proteinpulver vil være for eks

Pro-90 Isolate

Fra Tech Nutrition for 698 +frakt (man kan opparbeide seg 25% rabatt der)

Eller tillsvarende produkt fra proteinfabrikken,ej-shop osv.

 

Du burde styre unna Whey et rent myseprotein om du er ute etter "ett proteintilskudd"

 

Det proteintilskuddet som holder høyest kvalitet på markedet idag , dvs bruker den teoretisk beste blandingen, beste råvarene , riktige råvarene med tanke på laktose er MyoProtein fra Myorevolution

Men her kommer kvalitet inn og ikke kvantitet.

 

Husk at råvareprisene på protein har nesten dobblet seg i år pga flom,klimaendringer og økt etterspørsel.

Så proteinprisene vil enten øke i år som myo ,tn osv har gjort eller så må produsentene bruke en billigere råvare for å holde prisen stabil så vær skeptis til proteintilskudd som ikke øker prisene i år.

Endret av War
Lenke til kommentar

PF lager det som selger og folk har alltid ville hatt myse protein pga det gir raskere opptak og en høyere topp i proteinsyntesen og derfor trur alle at det er det beste og kjøper bare det.

Noe dem ikke har satt seg inn i er at nivåene faller så raskt tilbake at nedbrytningen blir høyere når en ser på totalnivåer over en lengre periode og ikke ser seg blind på toppresultater.

Med kasein får man ikke en like rask respons og like høy topp, men holder nettosyntesen i gang mye lengre i forhold til myse. Så med en blanding vil man få egenskapene til begge typer som tegnet i paint under

De som bruker bare myse vil ikke få noen egenskaper fra protein mellom inntakene og kroppen må da ta av muskelmassen.

 

eksempel1pb9.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...