LuringenOo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fikk beskjeden for noen dager siden, JEG SKAL PÅ U16 LANDSLAGSSAMLING I HOCKEY, ergo, jeg er blant landets 30 beste femtenåringer! Gleder meg sinnsykt, 2 uker til nå. Spesielt deilig siden jeg ikke ble tatt ut på kretslaget i fjor engang! Trent beinhardt i det siste, og det har lønt seg! Faen så bra. Lenke til kommentar
trond-ruben Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ålø! si fra når du kommer med på landslaget på den eneste fete sporten på is, BANDY Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Altså. Bandy?!?!?! BANDY?!?!? Jesus. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vel karen har rett, Bandy er kulere enn Hockey. ...men gratulerer. Aldri tenkt på kunstløp? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nice! Gratulerer. Ønsker deg til lykke med samlingen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Gratulrer! Trond Ruben, kvifor er Bandy kulare...? eg lurar! Ses i morgu ... Endret 1. november 2007 av snillest Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer. Da jeg var på din alder ble jeg tatt ut på noe lignende greier i fotball. Men det var ikke noe meg egentlig... Bare ikke bli som Tollefesen du Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Søskenbarnet mitt har også spillt der. Men tror han har vært på U-18 også Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer. Da jeg var på din alder ble jeg tatt ut på noe lignende greier i fotball. Men det var ikke noe meg egentlig... Bare ikke bli som Tollefesen du Hvorfor ikke bli som han?! Søskenbarnet mitt har også spillt der. Men tror han har vært på U-18 også Hva heter han? miljøet er ikke så stort, har sikkert hørt om han x) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer. Da jeg var på din alder ble jeg tatt ut på noe lignende greier i fotball. Men det var ikke noe meg egentlig... Bare ikke bli som Tollefesen du Hvorfor ikke bli som han?! Søskenbarnet mitt har også spillt der. Men tror han har vært på U-18 også Hva heter han? miljøet er ikke så stort, har sikkert hørt om han x) Fredrik Cisar Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Han har spilt sammen med brodern Jævla god han, kjempetalent egentlig.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Han har spilt sammen med brodern Jævla god han, kjempetalent egentlig.. Ja jeg vet det, så han spille for Furuset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå