Lars! Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eg er ute etter ein rimeleg datamaskin. Eg har titta litt om kring, og har sett litt på Dell Latitude D531. Eg har lagt ved bilete av oppsettet. Men har de andre forslag? Her er krava: Yting: Eg skal bruke maskinen til enkle ting, det vil seie internett, tekstbehandling, musikk og bilete. Eg treng ikkje topp yting. Maskinvare: Eg vil ha ein harddisk på minimun 80GB, gjerne 100. Maskinen må vera lydsvak og ha god batterikapasitet. Eg vil ha matt skjerm og ikkje større enn 15.4". Avansert skjermkort er heilt unyttig for meg, men av prinsipp vil eg ha ein løysning levert av nvidia. Prossesorvalg er eg òg ganske likegyldig til. Eg vil ha minst 1024 mb ram. Trådlaust nettverkskort er naudsynt. Lite spørsmål: Kva er skilnaden på AMD Turion Mobile og Mobile AMD Spempron? Design: Er mindre viktig for meg. Vekt: Eg treng ikkje noko ultraportabelt, men den skal ikkje vera i mursteinklassen heller. Operativsystem/Ekstra programvare: Eg ynskjer så lite som rå ekstra og vil helst ikkje ha medfølgande operativsystem. Eg skal sjølvsagt bruke Linux. Pris: Eg vil halde prisen på eit lavt nivå utan at eg må lempe på krava mine. Eg er open for dei fleste forslag. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du vet at prisen på den Dell`en er uten moms? Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Du vet at prisen på den Dell`en er uten moms? Ja, det står klart og tydeleg: «Eks. mva og frakt». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå