Simenrf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hey, jeg spiller bare den orginale WoW og har lyst på Burning Crusade også. En venn av meg har det og jeg kunne låne det av han. Men da lurer jeg på når jeg har innstallert det, kan jeg spille det da? Eller må jeg kjøpe min egen? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Du må kjøpe egen aktiveringsnøkkel. Dette kan , om jeg ikke husker feil, også gjøres over nettet. Endret 27. oktober 2007 av Noel Leon Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 ok tråden kan stenges Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 og så mye vits var det med ennå en slik tråd...hvor mange slike spørsmål har dukket opp i det siste?...kunne godt lagd en sticky med slike FAQ egentlig.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fa vennen din til a bruke "Scroll of ressurrection" Saa far han en gratis maned. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det funker bare hvis han har spilt de siste 90 dagene. Så det funker sjeldent. edit; hvis det er noen som har "sluttet" altså.. da er dem jo gjerne vekk i over 2 måneder før de bestemmer seg for å prøve på nytt Endret 28. oktober 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå