Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor står det? Her er er 18+. Her er det 16+. Her er det 18+. Her står det 16+ bla lenger ned på siden. Stilig, da får vel trådstarter få lov til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hva er PEGI Online? I over tre år har systemet Pan European Game Information (PEGI) bistått foreldre over hele Europa med utførlige anbefalinger rundt hensiktsmessigheten ved spill for mindreårige. PEGI-systemet gir foreldre informasjon som er pålitelig og lettforståelig, i form av etiketter med aldersgrenser og innholdsbeskrivelser på emballasjen, slik at de er godt informert når de skal bestemme seg for et innkjøp. Hensikten er å gi mindreårige i Europa bedre beskyttelse mot upassende innhold innenfor rammen av nettspill, samt å lære foreldre om risikoene og eventuelle skader som er typiske for dette miljøet. Link til PEGI - http://www.pegionline.eu/no/ Endret 27. oktober 2007 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nei, det er hvis faren din er prest du blir sånn, har du ikke skjønt det...... men ærlig talt. Jeg så Nattsvermeren som 15 åring, alene på hybel, og det er verre enn å spille Crysis............. 14 år er jo ikke så ungt...... Du blir vel ikke skremt av noen datafigurer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hva er PEGI Online?I over tre år har systemet Pan European Game Information (PEGI) bistått foreldre over hele Europa med utførlige anbefalinger rundt hensiktsmessigheten ved spill for mindreårige. PEGI-systemet gir foreldre informasjon som er pålitelig og lettforståelig, i form av etiketter med aldersgrenser og innholdsbeskrivelser på emballasjen, slik at de er godt informert når de skal bestemme seg for et innkjøp. Hensikten er å gi mindreårige i Europa bedre beskyttelse mot upassende innhold innenfor rammen av nettspill, samt å lære foreldre om risikoene og eventuelle skader som er typiske for dette miljøet. Link til PEGI - www.pegi.info Skjønner hva du vil frem til, men det kommer fortsatt ann på hver enkelt persom hvorvidt man tåler å se noen røde pixler "dale" ut av alle de sammensatte fargene du akkurat venstreklikket som f**n på. Endret 27. oktober 2007 av Laland Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Og sannsynlegvis veit dei betre enn deg. Jeg har fått vite sannheten av min mor. Man får ingen bok når man blir forelder der alt man trenger å vite står og faktisk så kan mange foreldre være dumme. Eksempel: Det var et par som bare foret ungene sine med vegetarisk mat. Når det yngste av de tre barna døde av feilernæring ble barnevernet satt på saken og fikk anmeldt foreldrene for barnemisshandling og de to andre barna som var skadelig feilernært ble sendt på sykehus. Det blir som i gamle dager da en person fant ut hvorfor mange passienter døde på et sykehus. Pasientene døde av infeksjoner PGA det faktum at legene/kirurgene ikke vasket hendene sine før de gikk fra likhuset og over til levende passienter. Gjett hva som skjedde med den person som fant ut dette. "De var jo leger, det kunne selvfølgerlig ikke være deres skyld for de var jo leger" Fyren som påpekte at det var dem havnet på et mentalsykehus. Ingen er feilfrie, heller ikke foreldre.. Men mine foreldre er det. 1: de er ikke skilte, 2: de har tre barn, 3: vi sier ofte at vi er glade i hværandre 4: vi er det 5: De bare er det 6: Ikke helt feilfrie though. Fattern blir "sliten" av bassen min og når jeg kjører bil. XP 7: faren min er ikke en Homofil prest -------------------------------------------------------- Nattsvermeren: Mamma syntes den var spennende. Jeg syntes den var kul men hannibal filmene er jo ikke skummle i det hele tatt. Det er bare coverene som ser skummle ut. Filmene er bare så bra skrevet. (har bare sett: The silence of the lambs (lammene hun hører blir stille), Hannibal the beginning) De er BTW ikke skrekk/horror filmer. De er Thriller filmer. Endret 27. oktober 2007 av Klauz Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er 14 år, og foreldrene mine lar meg ikke spille 18-års grense spill og filmer! Hvor idiotiske foreldre går det ann å ha? Det går an å ha mykje, mykje, mykje meir idiotiske foreldre enn dine. Dessverre er det ofte slik når ein er ung, at dei som bryr seg om deg og sett grenser blir "skurkane". Medan den patetiske storebroren til ein kamerat, som ikkje har nokon innvendingar mot å forsyne deg med alt som har attenårsgrense. blir "helten". Berre ver glad for at du har foreldre som bryr seg. Dei har ikkje nokon annan motivasjon enn å gjere det dei meiner er best for deg. Og sannsynlegvis veit dei betre enn deg. Og der finst verre ting i verda enn å gå glipp av eit eller anna skytespel. Kay Her har vi svaret folkens... "Og der finst verre ting i verda enn å gå glipp av eit eller anna skytespel." Selveste fasiten!! Herregud så mange som leser denne tråden nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 1: de er ikke skilte,2: de har tre barn, 3: vi sier ofte at vi er glade i hværandre 4: vi er det 5: De bare er det 6: Ikke helt feilfrie though. Fattern blir "sliten" av bassen min og når jeg kjører bil. XP Er du broren min ? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 [quote name='Simenrf' post='9790795' date='27/10- Og der finst verre ting i verda enn å gå glipp av eit eller anna skytespel. Kay Her har vi svaret folkens... "Og der finst verre ting i verda enn å gå glipp av eit eller anna skytespel." Selveste fasiten!! Finnes det noe verre enn det? Tenk om alle vennene hans får spille, og han blir spesiell/skiller seg ut ? Det har dere ikke tenkt på.............. Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 spilte SOF som 13åring, og nå prøver jeg hele tiden å skyte av armer og bein på alle jeg møter, så pass opp! :o Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Denne tråden er rapportert. Synes dere kan holde person angrep for dere selv! Pluss at denne tråden handler ikke lengre om hvilken aldersgrense spillet har, men er nå rettet om hvor gode foreldre man har. Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er du broren min ? Kanskje det ja i nakken har jeg en tattis der det står made in hong kong. Og i veska til mamma fant jeg en kvitering på et byggesett fra ikea Yo bro.. SirSalamonsen.. Slutt å ødelegge en morsom tråd. Og husk.. Du kan egentlig ikke være her for tråden er bare for eldre hehe.. Get it? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 1: de er ikke skilte,2: de har tre barn, 3: vi sier ofte at vi er glade i hværandre 4: vi er det 5: De bare er det 6: Ikke helt feilfrie though. Fattern blir "sliten" av bassen min og når jeg kjører bil. XP Er du broren min ? :!: Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje det ja i nakken har jeg en tattis der det står made in hong kong. Bekreftet. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Man ser ihvertfall tydelig aldersforskjellene på folk i denne tråden i negativ retning... Eldre også ja, folk som "vet" best fordi sånn var det i "gamle dager" og "alle" er sånn og sånn nå for tiden... makan til usakligheter. Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) ER ikke dette humor911 vi er inne på.. Hvorfor har du så ****** til Mensen a crossfire? Du gjør meg deppa. Endret 27. oktober 2007 av Klauz Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 OT: Klauz jeg vet faktisk hvem du er.. Går skole på Fauske jeg også tar samme bussen som deg osv osv.. Så langt så jeg vet er vi faktisk like gamle. Jeg ødelegger en morosom tråd? Hvis det var meningen at tråden skulle være morosom hadde den ikke lagt i spille forumet, men da igjen i humor forumet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 hehe humor911, ser ikke forskjell tror at noen hadde trengt en tur til "hold-deg-til-topic-911" Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ER ikke dette humor911 vi er inne på.. Hvorfor har du så ****** til Mensen a crossfire? Du gjør meg deppa. Kan ikke annet enn å le nå Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) OT:Klauz jeg vet faktisk hvem du er.. Går skole på Fauske jeg også tar samme bussen som deg osv osv.. Så langt så jeg vet er vi faktisk like gamle. Jeg ødelegger en morosom tråd? Hvis det var meningen at tråden skulle være morosom hadde den ikke lagt i spille forumet, men da igjen i humor forumet. Svært så bra vi har det vi da. Sakligheter til høyeste grad. Hvorfor skal alle alltid være så saklige på norske forumer? På visse steder har vi mye å lære av engelsktalende land om nettbruk. Ja hvem er du da? ---------------------------------------------------------------------------- ER ikke dette humor911 vi er inne på.. Hvorfor har du så ****** til Mensen a crossfire? Du gjør meg deppa. Kan ikke annet enn å le nå Det var vell ikke meningen Men tbh jeg ble deppa.. Med høyre handa på hjertet Endret 27. oktober 2007 av Klauz Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) *double post* vopz. Endret 27. oktober 2007 av Klauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg