Isbilen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Da var Crysis-demoen i hus, og selv om det funket over all forventning på mitt snart 3 år gamle X850XT, fikk det meg inn i en tankerekke som endte opp i at søren, det hadde nå vært kjekt å ha SM3.0-støtte også, så jeg kunne spilt Bioshock. Altså er jeg i det hjørnet. Når jeg så sjekker ut Netshops hjemmesider og finner ut at de selger Club3ds X1950XT-kort med 512 mb minne til 1295, er det i grunnen gjort. VISA-en plukkes frem, og shoppe-gleden sprer seg, smått dempet av at 1295 utgjør mer enn to tredjedeler av mitt samlede innskudd for øyeblikket. Jeg innbiller meg at jeg har gjort et greit kjøp her, og tenkte jeg kunne si fra til dere andre som sitter på en aldrende gaming-rigg som kanskje holder et halvår til med et halvnytt og halvheftig kort. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gjorde lignende for et halvt år siden, 1950Pro og oppgradert til 3bg ram:D Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er jo et bra kjøp til den prisen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå