archanios Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vore ein tur heime denne veka og var ute her en dag for å ta litt bilder. Tok egentlig mest bilder med nytt analogt kamera, men leita også fram 30D og tok nokre bilder. Flott haustlig lys. Sett stor pris på kommentarar og konstruktiv kritikk.. 8.0 sec f.16 iso 200 50mm Canon 30D med Canon Ef 50mm 1.4 Lenke til kommentar
ferik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 likte bildet veldig godt egentlig, men d ble litt mange forstyrrende biter, eller sagt med andre ord, altfor mange blader, hvis det bare hadde vært noen få i bildet hadde d blitt et bra bilde. likte fargene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Herlig bilde, likte bilde ja. Jeg likte hvordan vannet gikk og hvordan det var satt opp(før du tokk bildet) Som han ene sa så var det litt for mye blader, kunne gjerne tatt vekk noen kivster.- Ihvertfall den kivsten som er helt først i bilde. Du tokk vel ikke et bilde fra froskeperspektiv da? ; ) Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Bildet er kjempe fint! Synest det er ein liten detalj som ødelegger litt. Du skulle enten ha tatt med mindre eller meir på toppen, sånn at du enten såg kor vatnet kom ifra, eller at du ikkje såg det i det heile! Ellers var det kjempe flott! Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kort og godt, Flott bilde Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det cv-t sa var også det første jeg tenkte. At det var litt rart oppe. Jeg er ikke enig i at det må ryddes, absolutt ikke enig. Som bildet er nå så stemmer det med årstiden, lyset og jeg syns også alt "rotet" er med på å gi bildet den rette stemningen. Høsten er sånn, den er skitten. -------- Ha, ha.. forumklokka går en time feil. Endret 28. oktober 2007 av pybalto Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Tusen takk for alle kommentarar. Kan vere enig i at det kunne vore litt meir øverst i bildet, men der har eg kutta vekk litt fordi at det låg ei uskarp grein over heile bredda som eg syns forstyrra så voldsomt. Vil helst ikkje rydde meir enn det som er der, nettopp for å få en litt haustlig følelse med dei døde og falne blada. Noko eg kanskje ville gjort noko med er den kvisten nede til høgre, som er litt forstyrrande og som eg skal sjå om eg får gjort noko med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå