DraZeN Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har et antec kabinett og det er såpass masse plass igjen på døra at jeg tenkte å skjære ut et hull forma som et lyn og plassere en gul katode bak , noen som har meninger om det? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 fetere med blått lyn! :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 fetere med blått lyn! :wink: sett inn en blå og en gul katode. så kobler du de til en soundcontroll. det kan bli fett! 8) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 fetere med blått lyn! :wink: sett inn en blå og en gul katode. så kobler du de til en soundcontroll. det kan bli fett! 8) du ekke dum du Croyfer! :wink: men det kunne også vert kult med bare blått lys som blinket.. Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 sett inn en blå og en gul katode. så kobler du de til en soundcontroll. det kan bli fett! 8) Da blir det et skikkelig svenskekabinett, hehe :o *knusktørr humor* Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du lord Spilff. hadde jeg vert deg så hadde jeg skiftet avatar for du blir spærret fra forumet..! det er max 50*50 pixels! Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du Lord Spliff. hadde jeg vert deg så hadde jeg skiftet avatar for du blir spærret fra forumet..!det er max 50*50 pixels! Hmm.. Blir jeg sperret pga det? Javel... Da får jeg vel bare skifte da.. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hehe nice me blått og gult lyn da!! lykke til.. =) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Føler meg så lite som en casemodder siden jeg kjøpte det kabinettet med ferdig vindu , så jeg skal kjøpe window kit til chieftec dx og skjære vinduet større! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Føler meg så lite som en casemodder siden jeg kjøpte det kabinettet med ferdig vindu , så jeg skal kjøpe window kit til chieftec dx og skjære vinduet større! Nice, så posten din ja.... Lage en bra Artikkel om den Cutter'en da! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ikke kjøp gul katode. Kjøp heller hvit det er mye fetere og sterkere lys i de hvite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå