greiven Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hei. Har tenkt på å lage mitt eget kabinett i en god stund nå, og nå er jeg endelig kommet til den dagen jeg begynner for alvor å planlegge dette. Arbeidet vil bli startet nå til uken, så det er bare å følge med da, og ikke glem å kommentere i min kommentartråd! Vil grunne og lakere det når platene er klare til det. Vet ikke hvilken farge jeg skal ha, så det er bare å komme med inspill i kommentartråden min. Sponsorer: Vendur sponser meg med et gavekort på 150,-. Skal kjøpe vifter for gavekortet. Om noen forumbrukere er villige til å sponse meg, så kontakt meg på PM om du er intrisert! Skisser: Her har jeg tegnet noen skisser som jeg kladdet på noen minutter: Og noen skisser jeg brukte en del lengre tid på : Og her er det ferdige resultatet ut i fra kladden, pluss litt improvisering på SketchUp: (Tusen takk til Scotty som tok seg tid til å lage den ferdige SketchUp skissen for meg, kjempe fint ) Og ut i fra dette har jeg funnet ut at jeg trenger: - 1x 47x47cm plate -2x 49x49cm plate -1x 47x49cm plate -2x 48x49cm plate Selv om platene har ulik størrelse, så er det sånn de passer sammen. Treverket jeg kommer til å bruke kommer til og bli kryssfinèr. Endret 5. november 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Update: Har endelig fått kjøpt inn kryssfinèrne nå. Ble ca. 220x110x1.2cm stor plate. Her er platen. 1,2cm tjukk Endret 2. november 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Update: Ja, nå har jeg da fått kuttet platene jeg skal bruke til kabinett-prosjektet mitt. Ble veldig fornøyd med kuttingen, pappa sto for den jobben, men jeg hjalp til. Her er de to første platene vi kuttet. Det var front/topplatene. Ferdig å kutte alle platene. Bare en plate trenger grov-pussing, ble noen millimeter for mye på en av sideplatene. Denne grov-biten skal jeg pusse sideplaten med Siden etter pussing. Gjenstår litt arbeid, men det tar jeg i morgen. Snør ute, så blir kaldt å jobbe i en åpen garasje. Kos dere med bildet, for de som ikke har snø enda Kommentarer i kommentartråden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå