analkløe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Som mange sikkert har fått med seg ble grunnlegger av engleskolen Mette-Marit så fortvilet over å bli fotografert fra en båt at hun kastet stein på båten. Kasting av stein, eller stening som det også kalles er en også en gammel tradisjon med religiøs tilknyttning. http://www.nettavisen.no/innenriks/article1409498.ece -Fortvilet palestiner kaster sten på Israelsk stridsvogn. -Fortvilte Islamister forbreder en steining 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Man kan vel ikke forvente at alle som leser innlegg slik vil lese kilden (Strengt tatt burde man det) Men man kan da ihvertfall forvente at OP skal det! Sorry but you got P0wnz0rzzzz3d by yourself Endret 27. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Mette-Marit er innblandet i Engleskolen? Trodde det var Märtha, jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 -Lite barn kaster en stein i en elv. -Sterk mann lemper en stein av full kraft. Hva i alle dager er poenget ditt? (Stemmer for at denne fjasete tråden slettes, dette inlegget inkludert..) Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Koffor i all verden kallar ho seg for Märta istede for Marta, kan ikkje forstå koffor ho gjør det. Grett at ho er sjuk i hode med egleskulen, men at foreldra er det og Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det kan ha noe med at det faktisk er navnet hennes? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Koffor i all verden kallar ho seg for Märta istede for Marta, kan ikkje forstå koffor ho gjør det.Grett at ho er sjuk i hode med egleskulen, men at foreldra er det og Må du være syk i hodet for å kalle barnet ditt Märtha? Jeg kan være enig i at du må være ganske syk for å kalle ditt barn Josef Stalin eller Adolf Hitler i disse tider, men utover slike svært belastede navn kan jeg ikke si hva navn har å gjøre med foreldrenes sinnstilstand. Endret 27. oktober 2007 av Me sjøl Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Eg kallar ikkje navnet til ungen min Василий Кандинский når han kjem fra norge, på samme måte skal man ikkje bruke eit utenlandsk tegn på ein unge som er født og oppvokst i Norge med Norsk familie. Som dei fleste veit er ikkje ä i det Norske alfabetet Endret 27. oktober 2007 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eg kallar ikkje navnet til ungen min Василий Кандинский når han kjem fra norge, på samme måte skal man ikkje bruke eit utenlandsk tegn på ein unge som er født og oppvokst i Norge med Norsk familie. Hvorfor ikke? Ä finnes i vårt naboland Sverige som vi stort sett deler kultur med, mens det kyrilliske alfabetet finnes i Russland, som vi riktignok deler grense med men som vi absolutt ikke deler kultur med. Som dei fleste veit er ikkje ä i det Norske alfabetet Om du tenker deg om, så er de fleste vanlige navn i Norge ikke opprinnelig norske. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nei, men bokstavane er i det Norske alfabetet og eg deler ikkje kultur med Sverige Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skjerp deg, trådstarter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 En ting er hvert fall sikkert: Denne tråden er søppel. Den virker mest som trolling med invitasjon til mot-trolling. Saklighetsnivået har startet så langt nede at jeg ikke ser noe håp om at den kommer seg opp fra søppelstadiet. Tråden stenges derfor. Retningslinje nr 2 gjelder også i denne delen av forumet. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Avgjørelsen har ikke noe å gjøre med mitt religiøse ståsted. Eventuelle klager på avgjørelsen tas først med meg på PM og hvis det ikke fører frem kan dere kontakte forumstyret på [email protected] 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg