Gå til innhold

DS Lite eller ikke?

EB_Veyron

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe DS til 500,- på electroworld i morgen. Er det noen som kan si meg om det er noe vits å punge ut med 1300,- for å få Lite i stedet? Evt. hva som følger med i pakken for 500 kroner?

I tillegg lurer jeg på hva slags spill som er ute nå som er verdt å kjøpe.

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måtte dobbelsjekke reklamen, for jeg mente at det var DS lite som var til 500 kroner, men neida, du har rett, det er den gamle DS'en.

Jeg vil si at det absolutt er verdt det å skaffe seg enn Lite. Den har bedre design, bedre lys, pennen er mer behaglig og jeg mistenker at den har bedre batteri også. Jeg kjøpte min for 990 kroner og angrer ikke et sekund. Hadde jeg hatt den store gamle DSen ville jeg gitt den bort til en venn eller slektning og kjøpt med en Lite.

Det er da en bærbar konsoll, og jeg ville ikke ha tatt fram den gamle DSen.

Lenke til kommentar

Ok, dro ikke på Electroworld i dag. Venter heller litt og kjøper Lite. Hva følger det med i standardpakken? Hva slags ekstrautstyr må/bør jeg skaffe meg?

Edit: Det var DS Lite de solgte der. Brodern var der og sa at det var vanlig DS men når han kom hjem hadde han med seg Lite til meg :D

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar

Er rimelig fornøyd ja :)

Kjøpte meg Zelda PH i dag og har spilt det en del allerede. Akkurat sånn Zelda skal være!

Hvor får folket tak i billige DS spill? Jeg kjøpte mitt på Platekompaniet til 349,- (kostet ikke over 400 noen av spillene her hvis jeg husker rett) kontra Spaceworlds 449,- på de fleste spillene. Platekomp hadde i tillegg godtitlene mens Spaceworld hadde ikke zelda engang :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...