EinarEriksen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 V8 er en profftelefon som smetter elegant ned i skjortelomma. 2 V8">Les mer Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Er det mangel på overgang til 3,5mm i salgspakken som gjør at anmelder ikke syns denne duger som mp3 spiller? Innebygd minne er jo av liten betydning ettersom det står at den støtter minnekort under spesifikasjoner? Endret 27. oktober 2007 av schlinkey Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Berøringsfølsom på utsidenYtterskjermen til V8 er hele to tommer stor. Det er luksus, mobiler som Nokia 6500 Classic har ikke så stor hovedskjerm engang. Skjermen er faktisk like stor som på en vanlig mobil, som for eksempel Nokia 6500 Classic, noe som er høyst uvanlig som ekster skjerm i en kamskjellstelefon. Skjermen er berøringsfølsom. Litt feil sammenlikning her vel?! I tillegg får jeg ikke lest side nummer to om maskinvare og nytteprogrammer - dere har underholdning- og kameraomtalen på både side to og tre. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå er det ikke jeg som har skrevet testen, men den støtter faktisk ikke minnekort så vidt jeg har forstått... Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ah, sto at den gjorde det i spesifikasjonene. Men ser nå som den siste siden av testen er med at den visstnok ikke gjør det Kjipern det! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 "Ellers har kameraet effekter som svart-hvitt og sepia, og kameraet tar forøvrig bilder i to megapikslers kamera." Nåh. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Håper den oppdateringen med taletids testen kommer snart? Tror jeg venter til 2Gb versjonen kommer om det ikke blir så alt for lenge til? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Knallfin telefon Overlegen kvalitet. Begynner å bli lei av flere av produsentene som stadig pøser ut såkalte flaggskip med billig plastpreg... Etter min mening er iTap vel så bra som T9 (etter en liten tilvenning) Endret 29. oktober 2007 av Shhhh Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har hatt denne i 3 uker nå, eneste negative jeg har funnet til nå er at den er for glatt, har mista den i bakken 4 ganger allerede(asfalt) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vil bare nevne at i testen til amobil skriver de at det følger med programvare, men ikke datakabel. Dette er feil. Det følger med datakabel i salgspakken... -pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg