Gå til innhold

[Løst]Hevn over en i klassen

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia!

Men det gjør sikkert vondt :dontgetit: og da får jeg anmerkning for fikling

å han fikk ikke vondt da du skøyt me denj homemade gun'ern dinj?

noen som lukter troll her? :whistle:

men tegnestifter er skarpe :(

slapp av, det er helt ufarlig:P Og kan du ikke bare drite i en eneste anmerkning?

Lenke til kommentar

Som faren min sier: Ta igjen dobbelt så hardt.

Veit ikke hvor lenge tullingen har hatt det morsomt med å plage deg, men hvis du har spiker istdenfor tegnestifter har det samme effekt, bare mye vondere. Spikre spikerne gjennom stolen og håp at han ikke ser det.

Eller en litt mer "uskyldig" metode. Hvis du har noe balsam som svir virker det også. Ta en god neve med balsamen, pass på å komme i bakholdsangrep og smør det ut over hele trynet hans. Kan love deg at han blir opptatt resten av skoledagen med å vaske seg i fjeset. Fikk det på balla en gang og det er IKKE til å anbefale;)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Ta en god neve med balsamen, pass på å komme i bakholdsangrep og smør det ut over hele trynet hans. Kan love deg at han blir opptatt resten av skoledagen med å vaske seg i fjeset. Fikk det på balla en gang og det er IKKE til å anbefale

Kom noen og smurte inn pungen din med balsam?

Lenke til kommentar
Ta en god neve med balsamen, pass på å komme i bakholdsangrep og smør det ut over hele trynet hans. Kan love deg at han blir opptatt resten av skoledagen med å vaske seg i fjeset. Fikk det på balla en gang og det er IKKE til å anbefale

Kom noen og smurte inn pungen din med balsam?

Ikke direkte. Det skjedde på en cup jeg var på. Noen av mesterhjernene på laget hadde smurt inn bokserne mine med balsamen;)

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig latterkongen har dikta opp alt, eller er han for kjærring til å gjøre noe.

Han kan ikke gjøre noe vi sier for da får han EN anmerkning :ohmy:

Å hvordan er det mulig å skyte en som sitter foran deg i øye og i benet?

Altså bare en unge som skal ha oppmerksomhet etter min mening

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig latterkongen har dikta opp alt, eller er han for kjærring til å gjøre noe.

Han sier navnet til personen skal skyte, så snur han seg. Så fyrer han av. Bene er ikke så vanskelig. Lov til og bruke litt logikk selv om det er en 12 åring..

Lenke til kommentar

"kjærring" :!:

Lenke til kommentar

"kjærring" :!:

Nordlænding skjønne du:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...