EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 janei se der hadde ikke jeg sett hva me en qoute krig? :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva er vel bedre overraskelse enn akkurat det?Det beste er å gjøre det når han er TOTALT uforberedt på det Sett deg bak han i en time. Og ta med balltre , regner med du skjønner resten Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 den likte jeg. evt. slå han i hodet med en brusflaske (kan se litt rart ut med et balltre på pulten?) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kva med å skyte ein krame spiker i ryggen på han, skal love at han ikkje plager deg i gjenn... Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kva med å skyte ein krame spiker i ryggen på han, skal love at han ikkje plager deg i gjenn... eller hva med å bare blåse hodet av ham med hagle? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kan noen fortelle meg hva poenget er med å qoute 8 poster? Det er smart da da kan man lese alt på engang Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da? er faen meg heilt enig gi shiten en på tryne!! men da får jeg anmerkning Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kan noen fortelle meg hva poenget er med å qoute 8 poster? Det er smart da da kan man lese alt på engang Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da? er faen meg heilt enig gi shiten en på tryne!! men da får jeg anmerkning Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia! åjah sjønner Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia! Men det gjør sikkert vondt og da får jeg anmerkning for fikling Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia! Men det gjør sikkert vondt og da får jeg anmerkning for fikling å han fikk ikke vondt da du skøyt me denj homemade gun'ern dinj? noen som lukter troll her? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia! Men det gjør sikkert vondt og da får jeg anmerkning for fikling å han fikk ikke vondt da du skøyt me denj homemade gun'ern dinj? noen som lukter troll her? men tegnestifter er skarpe Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 same shit wathever. han får vondt uansett. blås hue av han med en hagle å bli færdig me det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det ingen vet har ingen vondt av. Han vet at det var tegnestifter der i ettertid, men ikke hvem som putta de der. Dermed får han kun den fysiske smerten. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 skyter du han med hagle vet han ingenting etterpå. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Putt 50 tegnestifter på stolen hans, gjorde det på en fyr en gang han begynte å blø å hele greia! Men det gjør sikkert vondt og da får jeg anmerkning for fikling å han fikk ikke vondt da du skøyt me denj homemade gun'ern dinj? noen som lukter troll her? men tegnestifter er skarpe No shit detektiv Latterkongen slår til igjen og løser enda en sak. Det er poenget! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 mobbing er stygt men hvis ikke det går me tegnestifter kansje det går å si ifra til foreldrene hans da? kansje han får en liten "pepp-talk" når han kommer hjem den dagen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Bestill gratis "Tena Lady for Men" oss Tena.no Endret 4. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sånn har jeg laget før. Skikkelig kult å skyte tørre erter Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tror egentlig ikke Latterkongen er ute etter å skade han fyren, men heller bare irritere han med å kødde tilbake. Ihvertfall sånn det virker på meg. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bestill gratis "Tena Lady for Men" oss Tena.no Prøv heller å sende dame truser i størrelse XXXL, ein kompis av meg gjore det mot ein. Trudde ikkje det gjekk ann å klikke så pass... http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=13975 Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hell avføringsmiddel i drikka hans..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg