Mountain Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva med å ikke bruke vold. Ta heller å spør kontaktlæreren din pent om du kan få bytte plass til bakerst i klasserommet. Eller bare si til læreren din at han gjør vondt med deg og ting som du ikke liker. Da snakker nok læreren din til medeleven din og tilogmed kanskje tar det opp med foreldrene. Og med litt flaks for deg så må han kanskje bytte klasse hvis han fortsetter? Vold løser ingenting. Uenig. Ting blir ihvertfall ikke løst på en positiv og rettferdig måte Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Columbine..... haha comment of the year hva betyr columbine? Se filmen, så skjønner du. Btw det har skjedd og. Evnt. prøv å google det. Og så vanskelig var det å finne det ut. oja den ja.... leste det for en stund siden. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Logg: 1. Time Tegning (ikke samme klasse) 2. Time Geografi // Skøyt han i øye 3. Time Gym 4. Time Gym 5. Time Matte // Skøyt han i beinet Gratulerer da, vellykket hevn. Fikk ikke gjort så mye p.g.a. vikar i dag. vikar er jo freezone. falsk navn osv du skøyt han 2 ganger på en dag?, jeg hadde skutt hele tiden. Hoho, en klassiker. Bruker å gå under navnet "Pål Hermod". Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Logg: 1. Time Tegning (ikke samme klasse) 2. Time Geografi // Skøyt han i øye 3. Time Gym 4. Time Gym 5. Time Matte // Skøyt han i beinet Gratulerer da, vellykket hevn. Fikk ikke gjort så mye p.g.a. vikar i dag. vikar er jo freezone. falsk navn osv du skøyt han 2 ganger på en dag?, jeg hadde skutt hele tiden. Hoho, en klassiker. Bruker å gå under navnet "Pål Hermod". men alle de andre i klassen sier ifra hvis jeg tar falsk navn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 men alle de andre i klassen sier ifra hvis jeg tar falsk navn Skyt dem også Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 :!: Gun is freedom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 men alle de andre i klassen sier ifra hvis jeg tar falsk navn Kjedelig klasse da Vi har noen i klassen som skulker veldig ofte og sånn. Så hvis det er ny lærer/vikar så pleier vi å bruke navnet til de som er borte og få masse anmerkninger og dritt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vold løser ingenting. Uenig. Ting blir ihvertfall ikke løst på en positiv og rettferdig måte For mye generalisering. Man kan ikke si at vold løser ingenting, ei at det løser alt. Noen ganger kan vold være løsningen, noen ganger ikke Kjedelig klasse da Vi har noen i klassen som skulker veldig ofte og sånn. Så hvis det er ny lærer/vikar så pleier vi å bruke navnet til de som er borte og få masse anmerkninger og dritt Haha, mye jævelskap har jeg sett, men den var utspekulert :!: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Snik softgunnen din in i hylla til denne "kompisen" din (hvis han har). Legg den sånn så hvidt synelig, slik at en annen kan komme til å se den. Derifra vil helvete sannsynelig bryte løs. Eller sleng gymtøyet hans inn i jentegarderoben! http://pranksite.com/cate11/SchoolPranks.html se litt på disse her, noen kan virke kule Lenke til kommentar
Chrizztian Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da? er faen meg heilt enig gi shiten en på tryne!! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da? er faen meg heilt enig gi shiten en på tryne!! men da får jeg anmerkning Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 men da får jeg anmerkning DRIT i annmerkningene da, du dør jo ikke av en eller to ffs! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kunne ikke skjerpet dere litt med den quotingen? Begynner og bli litt vilt nå! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Uhm. Jeg ser ikke helt logikken. Du kan ikke slå han, men du kan skyte han i øyet med en hjemmelaget tardpistol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Uhm. Jeg ser ikke helt logikken. Du kan ikke slå han, men du kan skyte han i øyet med en hjemmelaget tardpistol? He's 12. Logic is non existing! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Uhm. Jeg ser ikke helt logikken. Du kan ikke slå han, men du kan skyte han i øyet med en hjemmelaget tardpistol? He's 12. Logic is non existing! Yes, hehe. I think it's a little weird because it's more dangerous Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Latterkongen minner meg om noe umulig. F.eks. en bil knuser uansett det det kræsjer i, og det han krasjer i tåler alt, uansett... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da? De hater han fra før... Ok. For å si det sånn. - Hvorfor i helvette har du lagen en "softgunlignedegreie" som du har tenkt å skyte han med, og IKKE tør å gi han en på trynet? Hva tror du vennene hans hadde jort da? Mye bedre å gi han noe som varer litt .. Jeg kan ikke gi han en i trynet mitt i timen... Hva er vel bedre overraskelse enn akkurat det? Det beste er å gjøre det når han er TOTALT uforberedt på det Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 kan noen fortelle meg hva poenget er med å qoute 8 poster? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det blir jo en veldig fin effekt, hvis du ser på kantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg