Gå til innhold

[Løst]Hevn over en i klassen

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har flere muligheter..:

1: Slutt å bry deg om det.. Han gir seg etterhvert..

2: Ta nå for hælvette igjen da gutt! Men helst muntlig så læreren hører det og skjønner at det er noe galt så sier du som det er at han skyter nåler på deg..

3: Be læreren om å bytte plass i klassen..

4: Skyt nåler tilbake da vel! Det gjør vondere å få dem i nakken..

Men det virker litt dumt at å dra til ham gir anmerkning, det går bedre å skyte'n med softgun lignendes greier.. Hvorfor ikke bare smugle inn pappas hagle og blåse hue av ham med en gang? :nei:

Jeg hadde prøvd først med 1, så 2 og hvis det ikke funker så bare bytt plass.. Enkelt og greit.. Med mindre det står om prinsipper..

*Edit: Leif..

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Han som sitter foran meg skyter alltid små stifter på meg med en strikk som han fester stiften i å drar å slipper. Det gjør veldig vondt og jeg har tenkt å ta hevn. Jeg har laget to skytere som skyter Soft Gun kuler. De skyter VELDIG hardt (Kanskje hardere enn softgunnen min)

Jeg har postet bilder. Tror dere han vil like å bli skutt av en slik? :grin: (EKSTREMT STORE BILDER! POSTET I ZIP MAPPE!)

Hva synes dere?

Det er to Pistoler. Den beste er i Best Mappen og den andre er i Pistol Mappen :)

Kan du ikke bare gjøre det samme?! Skyter han stifter på deg med en strikk så skyt stifter tilbake på han med en strikk.

Foresten, er det i timen han skyter på deg? Sitter han foran deg må han vel snu seg for å skyte på deg hvis han ikke kan se bak seg og sikte. Merker ingen det?

Lenke til kommentar

3 enkle steg for å ta rotta på slike hjernedøde pappskaller:

1. Gå bort til fyren

2. Be person om å gi seg, ordet helvete er meget brukbart. F.eks. "Se til helvete å slutte med det der med mindre du vil merke min vrede."

3. Utfør eventuell ond vrede når personen ikke gir seg (dette skjer i 9/10 tilfeller.

Hvis du ikke bor så langt unna Oslo-området så er det sikkert noen forumbrukere oppi alderen som kan hjelpe deg. En 12-åring da... Går ikke de på ehm... Barneskolen? sjetteklasse?

Lenke til kommentar
Du har flere muligheter..:

1: Slutt å bry deg om det.. Han gir seg etterhvert..

2: Ta nå for hælvette igjen da gutt! Men helst muntlig så læreren hører det og skjønner at det er noe galt så sier du som det er at han skyter nåler på deg..

3: Be læreren om å bytte plass i klassen..

4: Skyt nåler tilbake da vel! Det gjør vondere å få dem i nakken..

Men det virker litt dumt at å dra til ham gir anmerkning, det går bedre å skyte'n med softgun lignendes greier.. Hvorfor ikke bare smugle inn pappas hagle og blåse hue av ham med en gang? :nei:

Jeg hadde prøvd først med 1, så 2 og hvis det ikke funker så bare bytt plass.. Enkelt og greit.. Med mindre det står om prinsipper..

*Edit: Leif..

Det er ikke nåler med stifter

ta heller og drit fyren skikkelig ut i klassen, da blir han flau og får kjeft

Hvordan skal jeg klare det? :dontgetit:

Kan du ikke bare gjøre det samme?! Skyter han stifter på deg med en strikk så skyt stifter tilbake på han med en strikk.

Foresten, er det i timen han skyter på deg? Sitter han foran deg må han vel snu seg for å skyte på deg hvis han ikke kan se bak seg og sikte. Merker ingen det?

Jeg har ikke samme type strikk og lang greie til å skyte. og læreren bryr seg ikke om han snur seg

3 enkle steg for å ta rotta på slike hjernedøde pappskaller:

1. Gå bort til fyren

2. Be person om å gi seg, ordet helvete er meget brukbart. F.eks. "Se til helvete å slutte med det der med mindre du vil merke min vrede."

3. Utfør eventuell ond vrede når personen ikke gir seg (dette skjer i 9/10 tilfeller.

Hvis du ikke bor så langt unna Oslo-området så er det sikkert noen forumbrukere oppi alderen som kan hjelpe deg. En 12-åring da... Går ikke de på ehm... Barneskolen? sjetteklasse?

Jeg er ikke sikker på om noen av de hjelper...

I DAG SKJER DET! HAN SKAL BLI SKUTT YE!

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å investere noen kroner på dette. Det er en liten investering som garantert er verd det.

Det du gir skal komme 10 ganger tilbake eller noe slikt står det i Bibelen. Det er noe jeg lever etter.

Det du trenger:

1. Syltetøystrikk. Slike litt tykke brede strikk. De har slike stort sett over alt.

2. Kramper. Slike skaffer du fra nærmeste byggvareforretning. De ser ut som en U eller en V alt etter som hvilken type det er. Brukes blant annet til å feste gjerder til gjerdestolper.

Neste gang denne pøbelen skyter stifter på deg gjør du følgende:

1. Putt pekefinger og tommel inn i strikken.

2. Med den andre hånden legger du krampen på strikken, strekker pekefinger og tommelfinger fra hverandre og trekker krampen bakover.

3. Sikt og slipp.

Har han T-skjorte på så kan du prøve å treffe nederst i korsryggen, rett over buksekanten. Jeg garanterer resultater. Vær forsiktig slik at du ikke treffer noen andre enn den du sikter på for dette er garantert å gjøre jævlig vondt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...