Gå til innhold

[Løst]Hevn over en i klassen

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Hehe, virker som om du, Latterkongen har noen gode argumenter for ting som er uløselig.

Du har lyst til å skyte han, men ikke å slå han, fordi han har en farlig gjeng?

Du har ikke lyst til å si ifra til lærerne, fordi han ikke bryr seg om tilsnakk?

Du får anmerkning for å dra til han i klasserommet, men ikke for å skyte han med selvlagt skyter?

Synes dette virker ganske rart.

Alt det der stemmer ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vold løser ingenting.

And I quote.

Jo, det gjør det.

Tipper at du tilhører den sekten med bananhoder som jeg så rulle rundt i gaten i går. Jepp vold løser alt ... :roll:

Men hvis du vil ha skikkelig hevn. vent til det begynner å bli minusgrader ute. Da tar du i gymtimene, hvis du har gym med han, å lemper alle klærene hans i dusjen ;) Han kommer garantert til å bli P.O .

PS! Sørg for at han ikke ser deg...

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Tipper at du tilhører den sekten med bananhoder som jeg så rulle rundt i gaten i går. Jepp vold løser alt ... :roll:

Men hvis du vil ha skikkelig hevn. vent til det begynner å bli minusgrader ute. Da tar du i gymtimene, hvis du har gym med han, å lemper alle klærene hans i dusjen ;) Han kommer garantert til å bli P.O .

PS! Sørg for at han ikke ser deg...

Dette skjedde med meg på ungdomsskolen.. :ermm:

Og det var ikke gøy..

Mao, en veldig god ide! :thumbup:

Lenke til kommentar

For min del piska jeg nesten ihjel en tidligere kompis av meg når jeg gikk på barneskolen.

Tok han mens han var alene etter skoletid, brekte av en lang tynn grein og piska til han blødde fra trynet og hendene. Ble endel roping og hyling for å si det mildt

Hvorfor? Fordi han og en annen piska meg med håndduk i gymgarderoben, noe som gjorde sykt vondt. Jævla gay lek det der. han gikk for langt, rett å slett :)

Men kan ikke si det anbefales

Lenke til kommentar
Vold løser ingenting.

And I quote.

Jo, det gjør det.

Ja ikkesant...

Blir man mobbet så er det få ting som er bedere enn å slå mobberen i sitt egent spill, alså å bank han opp. Og anmerkninger betyr fint lite på barneskolen uansett, mamma blir kansje litt sur men det kan man leve med.

Lenke til kommentar
Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Helt enig!

Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Han har venner

Har ikke du venner da?

Han har farlige venner

Og du tror de lar være og komme etter deg, bare forde du skøyt han med en hjemmemekka softgun, istedefor og slå han? :!:

Dummeste jeg har hørt :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvordan skal du få gjort noe når du er så livredd for å få anmerkning?

jeg skal skyte han med pistolen o_O

Du e no spesiell du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...