Gå til innhold

[Løst]Hevn over en i klassen

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste ikke igjennom alt, men som noen sier, vold løser ingenting om du da ikke er den sterke, da kan vold løse alt..

Mitt råd er enkelt, dra til nærmeste slakter/slakteri/kjøttdisk.. Kjøp griseblod, pakk litt inn i en kondom, plast eller lignende, må kunne sprekke lett. Neste gang fyren skyter på deg klasker du greia i ansiktet på deg selv og rope ut; *NAVN* skøyt meg i øyet.. Du får selvsagt ikke panikk men er rolig som bare det. Men etter at læreren har fått med seg at du blør så kom deg ut av klasserommet og hjem.. Skolen vil ringe til foreldrene dine, så avtal med dem dette om du kan. Så går du med piratlapp over øyet en uke..

"PS"; Om du ikke kan avtale med foreldrene dine sier du at det gikk bra, men at du må gå med lapp en ukes tid.. Du bør kjøpe inn en del ting så "forbindingen" over øyet ser profesjonelt gjort.. Om foreldrene dine ønsker å se på øyet sier du at legen sa at du ikke kunne fjerne lappen på en uke. Men som sagt, dette vil gå mer smertefritt med foreldrene på laget..

Lenke til kommentar
Det mest effektive av alt er å true med atombombe.. Bare se på USA, Pakistan, Russland og Nord-Korea.. Du får sikkert respekt..

Eller du blir sett på som en tulling, skader ikke å prøve.. Ev. kan du jo rope ut i klassen at du skal drepe alle sammen..

Og med alle drapstrusler skal man selfølgelig avslutte setningen med ordet "Roflcake" eller "lmaomuffin" :D

Lenke til kommentar
Det mest effektive av alt er å true med atombombe.. Bare se på USA, Pakistan, Russland og Nord-Korea.. Du får sikkert respekt..

Eller du blir sett på som en tulling, skader ikke å prøve.. Ev. kan du jo rope ut i klassen at du skal drepe alle sammen..

Og med alle drapstrusler skal man selfølgelig avslutte setningen med ordet "Roflcake" eller "lmaomuffin" :D

Eller Allah Akbar.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom denne tråden, kan jeg nesten svare for latterkongen:

Hvor skal jeg få tak i en atombombe. :ohmy:

Og hvis jeg sier jeg skal drepe alle, får jeg anmerkning for fikling.

Ikke noe vondt ment :p

Lenke til kommentar
Kjøp griseblod, pakk litt inn i en kondom

inlegget ditt endret mening når jeg klarte å ikke lese "litt".

trodde du mente at han skulle pælme en kondom full av griseblod i øyet og bare sitte nesten helt sille bortsett fra et llite "au, han traff øyet mitt", imens hele han var inndekket med griseblod

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...