GNUfan Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 AAaaaaarrrrrrghhhhh!!!!!!!Se her Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jaja... får heller bli en dual "SlegdeHammer" da Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Men det er jo utrolig gørr da..! Regner med at b.la. "San Diego" også blir utsatt. Jeg skal, for min del, bruke helga på å gråte, for første gang på flere år. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 http://www.nforcershq.com/modules.php?name...article&sid=221 dette er ikke gøy, det er ikke bare hw som skriver det... jaja da var det kanskje ikke dumt og kjøpe nf2 og 2400+ nånda Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Men det er jo utrolig gørr da..!Regner med at b.la. "San Diego" også blir utsatt. Jeg skal, for min del, bruke helga på å gråte, for første gang på flere år. Gråte over hardware som ikke kommer til tidligere antatt tid er litt veeeel ... ja ... ... ubra ? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 kommer ikke som noen bombe,og så syter de over at de tapte miliarder i fjor,er det så rart folket vil ikke ha no barton/gammel athlon teknlologi cpu vi vil ha hammer!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Men det er jo utrolig gørr da..!Regner med at b.la. "San Diego" også blir utsatt. Jeg skal, for min del, bruke helga på å gråte, for første gang på flere år. Gråte over hardware som ikke kommer til tidligere antatt tid er litt veeeel ... ja ... ... ubra ? Nei - det var nok en liten løgn , men jeg synes ikke det er flott, for å si det sånn. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Hadde tenkt å kjøpe den jeg utpå høsten.... Men det blir nok for dyrt da... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Folk lo godt når jeg tidlig i Januar sa at Clawhammer ikke ville komme før i 2004. Nå ser det mer og mer ut til å bli en realitet. Så nå er det min tur til å le av dere. 8) Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Nåja, 2004 er vel å ta litt hardt i, dah. Hvis AMD drøyer så lenge, så går jeg over til Intel, seriøst. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Northwood med 800 FSB og HT... life ain't so bad people Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 og jeg som planla å bygge en ny maskin (amd system), men nå ser det ut til å bli mye dyrere enn antatt... Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er nå ganske pussig å se hvordan hardware-nyhetssider (med tilhørende leserskarer) nå går ga-ga over noe som egentlig har vært kjent lenge. AMD har i lang tid (minst 6 måneder) nå gjort det klart at volumproduksjon av Hammer ikke kommer i gang før fjerde kvartal 2003. Da behøver man ikke være noe stort geni for å forstå at AMD ønsker å benytte produksjonskapasitet til å lage serverprosessoren først (det er tross alt der den store profittmarginen er). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå