Gå til innhold

Expert butikker, Angrerett?


Janerikn

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd angreretten på Expert Bonus, og det funka greit. De spurte bare hvorfor jeg ville levere tilbake varen, og så fikk jeg pengene tilbake uten problemer.

 

Vil føye til noen ting når det gjelder Elkjøp, selv om det er litt off topic:

# Jeg har stått over to timer i kø hos Elkjøp for å få kjøpt en vare, ingen andre selgere kunne hjelpe meg, og det var bare en på jobb som kunne den avdelingen, og han var ute.

# Når det er en vare som står i tilbudskatalogen, og som "tilfeldigvis" ikke er på lager, men som kommer inn i løpet av uken, hvorfor får jeg ikke lov til å reservere en da, slik at jeg kan benytte meg av annonsegarantien? Dette var på Storo, og jeg spurte flere ganger, men fikk til svar om at det ikke var sånn det fungerte. Varen kom ikke inn før etter tilbudets slutt, og da fikk jeg den ikke lenger til tilbudspris. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sånn det fungerer. Veldig rart at du skulle fått en sånn beskjed, da jeg selv har jobba på storo i flere år og folk skal kjenne rutinene der. Selvfølgelig skal du få reservere en vare. Så lenge du er der innenfor kampanjens første 3 dager.

 

Noenganger er det faktisk sykdom og andre uforutsette problemer som oppstår - dette sett sammen med at alle ikke har kompetanse på alt, men er spesialisert rundt hver sin avdeling, kan det skje at det ikke akkurat da er folk tilgjengelig for å hjelpe deg med de spørsmålene du har.

 

2 timer høres uansett veldig veldig kjedelig ut..når var det her?

Lenke til kommentar

enig med begge parter der, har selv jobbet i butikk og hatt kunder som har "stått i kø i 20 minutter" når jeg har klart lagt merke til at de gikk inn i butikken 5 min tidligere.. menmen... jeg har også stått lenge, men dette er stort sett fordi det er kø som kan ha mange faktorere, man kan ikke bli sint for det, men jeg blir irritert selv viss jeg venter som f.eks nr 2 i en kø og en av medarbeiderene snakker i telefonen om noe som ikke høres ut som jobb.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det er ikke sånn det fungerer. Veldig rart at du skulle fått en sånn beskjed, da jeg selv har jobba på storo i flere år og folk skal kjenne rutinene der. Selvfølgelig skal du få reservere en vare. Så lenge du er der innenfor kampanjens første 3 dager.

 

Noenganger er det faktisk sykdom og andre uforutsette problemer som oppstår - dette sett sammen med at alle ikke har kompetanse på alt, men er spesialisert rundt hver sin avdeling, kan det skje at det ikke akkurat da er folk tilgjengelig for å hjelpe deg med de spørsmålene du har.

 

2 timer høres uansett veldig veldig kjedelig ut..når var det her?

Hadde alle vært så forståelsesfulle ... :)

 

Kommer kunder til meg hele veien, som selger HiFi og bilstereo, og spør meg om tørketromler; støvsugere og barbermaskiner, for så å bli fornærmet når jeg ikke kan svare dem. Ikke lett å vite hvilket TV som er "den testvinneren fra "TV2-hjelper-deg", hvordan man skrur av lyssensoren på sony KDL-d3000, hvilken støvsuger som er best og hva som er forskjellen på disse to stavmikserene.

 

Har hatt mange kunder som har "ventet en halvtime", som jeg så gå inn i butikken fem minutter tidligere. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...