Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nybegynner spørsmål om WoW!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

I starten ville jeg valgt mining/skinning/herbalism for å skaffe penger. Kanskje skinning/herb eller skinning/mining. Og når du blir høyere level kan du velge en profession som du bruke til å lage items/enchants på høyere level.

Lenke til kommentar
Så da tror jeg jeg kan endre prof i etter tiden. Jeg har ett nytt spørsmål. Hvor kan jeg lære meg nye armor-ting f.eks. slik at jeg kan bruke mail og slikt, går det ann? (siden jeg ikke har sett noe om det)

Som rogue kan du bare bruke Leather.

Ok! tusen takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Forsvinner ? Finnes ikke blind mer da eller ?

Bare Blind powder som blir fjernet. Som de lovte for en gang for litt siden...så vi får se.

Lenke til kommentar

Egentlig så er det samme hva du tar.. Som du ser er det noe positivt med de fleste så alltids noe og få ut av det. Det verste valget ville nok vert tailoring, så styr unda det kanskje.

Jeg hadde Leatherworking på roguen min som var den første jeg spilte, og syntest det var veldig artig og levle opp. Questa var morsomme og fikk laget ting som var bedre enn det jeg hadde til tider.

Men når det er sagt, så hadde det vert "lurere" og valgt kun gathering proffs. (mining/skinning/herbalism) for Leatherworking blir veldig sjeldent nyttig. Man får alltids tak i bedre utstyr på andre måter. Eller så kan man bare kjøpe det av andre som kan lage det. Samme med andre yrker, med unntak av engineering. Som nok er det "artigeste" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...