iNeo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har nettopp startet med WoW, og lurer på det med proffessions. Kan noen hjelpe meg med det? Er undead Rouge lvl 12. Endret 27. oktober 2007 av iNeo Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Rogue antar jeg bør ha Alchemy og Herb/First aid Har ingen rogue thought! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Herbalism + engineering? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har valg Enchanting som første, men ingen ting på andre ser jeg nå. Er det mulig å velge noe annet? Har ikke brukt noe med Enchanting enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I starten ville jeg valgt mining/skinning/herbalism for å skaffe penger. Kanskje skinning/herb eller skinning/mining. Og når du blir høyere level kan du velge en profession som du bruke til å lage items/enchants på høyere level. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Så da tror jeg jeg kan endre prof i etter tiden. Jeg har ett nytt spørsmål. Hvor kan jeg lære meg nye armor-ting f.eks. slik at jeg kan bruke mail og slikt, går det ann? (siden jeg ikke har sett noe om det) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så da tror jeg jeg kan endre prof i etter tiden. Jeg har ett nytt spørsmål. Hvor kan jeg lære meg nye armor-ting f.eks. slik at jeg kan bruke mail og slikt, går det ann? (siden jeg ikke har sett noe om det) Som rogue kan du bare bruke Leather. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Så da tror jeg jeg kan endre prof i etter tiden. Jeg har ett nytt spørsmål. Hvor kan jeg lære meg nye armor-ting f.eks. slik at jeg kan bruke mail og slikt, går det ann? (siden jeg ikke har sett noe om det) Som rogue kan du bare bruke Leather. Ok! tusen takk! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Herbalism + engineering? Hahaha. :!: Good one, good one. Lenke til kommentar
Monstermark1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du har allerede enchanting, kanskje du burde ta herbalism i tillegg. Du trenger jo "Fadeleaf" til å lage Blinding Powders senere og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Blindpowder får man får man vel fra pickpocket og kister for det meste. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Blinding Powder forsvinner i 2.3, så det er ikke så viktig uansett. Lenke til kommentar
Monstermark1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Forsvinner ? Finnes ikke blind mer da eller ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Forsvinner ? Finnes ikke blind mer da eller ? Bare Blind powder som blir fjernet. Som de lovte for en gang for litt siden...så vi får se. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Herbalism + engineering? Hahaha. :!: Good one, good one. hmm, har ikke spilt wow på 1 år. og aldri vært rogue. Men tenkte engineering for pvp og herbalism for cash + trenges vel for flash powder etc? Endret 28. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men tenkte engineering for pvp og herbalism for cash + trenges vel for flash powder etc? Vel, Flash Powder får man hos vender og Blinding Powder forsvinner i neste patch. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Egentlig så er det samme hva du tar.. Som du ser er det noe positivt med de fleste så alltids noe og få ut av det. Det verste valget ville nok vert tailoring, så styr unda det kanskje. Jeg hadde Leatherworking på roguen min som var den første jeg spilte, og syntest det var veldig artig og levle opp. Questa var morsomme og fikk laget ting som var bedre enn det jeg hadde til tider. Men når det er sagt, så hadde det vert "lurere" og valgt kun gathering proffs. (mining/skinning/herbalism) for Leatherworking blir veldig sjeldent nyttig. Man får alltids tak i bedre utstyr på andre måter. Eller så kan man bare kjøpe det av andre som kan lage det. Samme med andre yrker, med unntak av engineering. Som nok er det "artigeste" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå