Spirre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 jeg kjører en opteron amd cpu. i spill som MoHA og crysis demoen opplever jeg at spilla går på dobbel fart med begge kjerner aktivert, mens i crysis så lagger det no helt extremt med bare 1 core aktivert. trenger jeg en fix eller patch ellno? Lenke til kommentar
JanErik1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Yepp, du trenger AMD Dual-core fix. Den ligger ut på nettsiden deres. www.amd.com Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 ja der var det jo lett å finne noe.... kan du (eller noen andre) gi en direktelink? Lenke til kommentar
lasr Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 AMD Dual_Core Optimizer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 takker får satse på at denne funker da Lenke til kommentar
OPL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 er det noe av samme greia for pentium ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 det tror jeg ikke. btw installerte greia nå, og ble kvitt problemet jeg hadde i MoHA. problemet jeg hadde i crysis skyltes en reboot jeg hadde glemt å gjøre føre jeg starta demoen Lenke til kommentar
JanErik1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det tror jeg ikke. btw installerte greia nå, og ble kvitt problemet jeg hadde i MoHA. problemet jeg hadde i crysis skyltes en reboot jeg hadde glemt å gjøre føre jeg starta demoen Bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå