Fyrsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Prøver å clocke mitt 8800 gts kort i Riva Tuner, men når jeg går inn i system tweaks for å skru opp core og memory clock, og trykker på enable driver-level hardware overclocking får jeg opp N/A.... Lenke til kommentar
elpea Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 hvilken versjon av Rivatuner og nvidiadriveren har du? Hvis du har den nyeste beta-driveren til nvidia støtter ikke Rivatuner overklokking med den... Lenke til kommentar
Fyrsen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Bruker Riva Tuner V2.05, vista og nyeste beta drivere til nvidia. Skal prøve men en aen nvidia driver. er nok sikkert det som er problemet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Overklokking med den nyeste (169.01 BETA) funker fint her. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Overklokking med den nyeste (169.01 BETA) funker fint her. Med Riva Tuner? Jeg har samme problem som trådstarter. Noe spesiellt du har gjort? Edit: Nvm, med 2.06 beta funker det igjen Endret 28. oktober 2007 av elf_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå