morra Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei, jeg skulle gjerne hatt en løsning på hvordan jeg kan lage en haug av snarveier ut fra en liste med filnavn. Det jeg skal er å legge snarveier til sanger i en bestemt spilleliste i iTunes, inn i mappa for brukerens egen radiostasjon i GTA San Andreas. Disse sangene ligger i mange forskjellige mapper og siden det er snakk om nesten 600 sanger ville det vært enkelt om jeg hadde hatt en batch som kan lage snarveier til disse sangene ut fra en liste med filnavn (som jeg har fått ved å eksportere spillelisten som txt fra iTunes) Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Start - Search - c:\katalognavn\*.mp3 Merk alle og drag&drop samtidig som du holder SHIFT&CTRL nede inn i mappen du vil lage snarveier til alle filene. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Start - Search - c:\katalognavn\*.mp3Merk alle og drag&drop samtidig som du holder SHIFT&CTRL nede inn i mappen du vil lage snarveier til alle filene. Det vil jo fungere flott det der, men ikke helt det han spurte om! Tingen her er det at batch ikke klarer å lese fra tekst filer. Batch kan vise innholdet og skrive til tekstfiler, men den klarer ikke å lese. Så du må nok over på et annet språk for å få det til! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 klart batch kan lese fra .txt filer... men hvordan man lager snarvei sliter jeg litt med. Noen som vet hvordan man lager snarvei med .bat, så skal jeg få fikset at den leser det fra txt-filen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tredjeparts løsning: http://www.xxcopy.com/xxcopy38.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå