Oline Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har en Sony Ericsson W910i, nå er spillene vekk... av en eller annen merkelig grunn, men tror noen vennner som lånte den har vært uheldige og fått sletta dem. Tenkte å tilbakestille alt, vil tro det dukker opp igjen da? har ikke turt å gjøre det enda. Er det noen der ute som har Sony Ericsson, og som har prøvd og tilbakestille alt ? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Prøv å oppdater firmwaren med seus da dukker de nok opp igjen Lenke til kommentar
Oline Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Prøv å oppdater firmwaren med seus da dukker de nok opp igjen Lenke til kommentar
Oline Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Prøv å oppdater firmwaren med seus da dukker de nok opp igjen men da må jeg ha litt nærmere forklaring hvordan man gjør det , detta lå litt forhøyt for meg oppdaterer jeg fra nettet (sida til Sony Ericsson eller gjør jeg det på telefonen? Prøv å oppdater firmwaren med seus da dukker de nok opp igjen men da må jeg ha litt nærmere forklaring hvordan man gjør det , detta lå litt forhøyt for meg oppdaterer jeg fra nettet (sida til Sony Ericsson eller gjør jeg det på telefonen? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Du bruker dette programmet: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...39&esi=true og kabelen som fulgte med telefonen,, obs det kan hende du mister kontaktlisten osv.. Endret 27. oktober 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
Oline Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Du bruker dette programmet:http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...39&esi=true og kabelen som fulgte med telefonen,, obs det kan hende du mister kontaktlisten osv.. Takk for svar, da skal jeg prøve det, kontaktene ligger på simkortet så da blir vel ikke de slettet tror jeg. Lenke til kommentar
hsn302 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 er det en bra mobil? har tenkt å kjøpe den. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den er i alle fall sexy synest jentene! Lenke til kommentar
Oline Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 er det en bra mobil? har tenkt å kjøpe den. Kjempefornøyd med mobilen , kult design, men hvis du er ute etter en kameramobil er kanskje ikke dette den rette, er ikke blitz, 2 megapixler,kvaliteten er veldig bra ute, men inne blir det ikke helt topp. Lyden på telefonen kunne også vært bedre når en ikke bruker ørepropper, ellers er det en bra walkmantelefon, mye kult du kan gjøre med både bilder og musikk. Lenke til kommentar
Oline Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Den er i alle fall sexy synest jentene! Jupp ! er jo ett lekkert design dah, og spesielt i rødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå