Gå til innhold

Ny stasjonær pc, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Kan begynne med at den helst ikke skal over 6000, 7000, og at jeg bygger selv.

Så, ser denne bra ut da?

Eller kan jeg få en enda bedre enn til samme pris, hvis jeg bygger helt selv, og kjøper del for del?

Kan si at jeg har skjerm, mus, tastatur og trådløst nettverkskort. Det trenger jeg ikke.

Det skal være gamerpc, så absolutt. Vil helst dra Oblivion, Battlefield 2, HalfLife2, CSS og TF2 på fullt.

Håper på å få noen eksempler :)

Takk for svar :)

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg heller til litt kroner, og velg denne som jeg har satt opp :dribble:

SHG har alle varene, slik at du slipper og bestille fra mange steder. Denne PC-en gir bedre ytelse en den ha forrige linket til. Pluss, at du får med disk, dvd spiller, og kvalitets strømforsyning og kabinett :thumbup:

Endret av Nautique
Lenke til kommentar

Sånn, fiksa linken nå :wee:

Sjekk den!

Legg heller til litt kroner, og velg denne som jeg har satt opp :dribble:

SHG har alle varene, slik at du slipper og bestille fra mange steder. Denne PC-en gir bedre ytelse en den ha forrige linket til. Pluss, at du får med disk, dvd spiller, og kvalitets strømforsyning og kabinett :thumbup:

Naaaaaaaais! Men bittelitt dyr.

Lenke til kommentar

PC-en er bra den, men du kan drømme om Oblivion og HL2 på full grafikk.. Sinnsyk stor forkjell mellom 8800GTS og 8600GT.. CPU-en er også en god del svakeren. Vil anbefale deg og spare litt penger, for å kjøpe en noe slik jeg linket til. Går jo ann og slanke prisen med billigere hovedkort og CPU, right?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...