mbst Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har tenkt å begynne i min egen lille nisje. Det går ut på å få førsteposten på andre, evt tredje, evt fjerde side osv i en thread. Denne posten kan så legges ut på anbud. Den som byr høyest, får bestemme hva det skal stå der. Da gjenstår det bare å trykke "Endre", og tilpasse den kundens behov. -En god forretningsidé ? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har en enda bedre forretnings ide som går ut på følgende: I stedet for at jeg spammer istykker trådene dine betaler du meg en avtalt sum. OK! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Eg har samme tilbud som DjSlayer, men eg er rett og slett BEDRE! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Eg har samme tilbud som DjSlayer, men eg er rett og slett BEDRE!Nå er det snakk om å la være å spamme mot betaling, noe jeg tviler på att du greier . Når det kommer til pris så er vel 1000 kroner per tråd ganske rimelig synes jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 tjaa, eg tar 800kr/tråd.... Men fremdeles, bedre kvalitet, til en lavare pris! TJOHO! :D Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 500 kroner, og tenk på alle de lamme meldingene du slipper å lese. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 herregud... førr en bra krangel!! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nei Enig.... BTW: Den ideen din var ikke akkurat så bra at det gjør noe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 500 kroner, og tenk på alle de lamme meldingene du slipper å lese. 499, med garanti mot spam... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 499:- med garanti mot spam :o Den kan jeg ikke toppe desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå