akristina92 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Jeg har hatt noen merkelige magesmerter i hele dag, og sure oppstøt. Smerten er vanskelig å beskrive, men det var ikke som vanlig mageknipe. Det føltes "tomt" ut (vet ikke om noen tar den, men som sagt er det vanskelig å beskrive), i tillegg til en sviende konstant smerte som ble verre etter en stund, så bedre og så verre igjen, slik gikk det hele tiden. Jeg måtte rape en del, og hver gang jeg gjorde det fikk jeg en litt sur, ekkel smak i munnen. Av en eller annen grunn forbinder jeg den med syltetøy, aner ikke hvorfor (og jeg har ikke spist syltetøy på en god stund heller). Noen som har peiling på hva det er? Eventuelt hva som forårsaker det? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Det lese ut som du har hatt noe problemer med magesyre. Det kan hjelpe med å drikke litt melk/vann (ikke saft eller cola). Ellers er dette noe som går av dagen. vaio Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Ah, kan problemet være at jeg drakk mye cola i går kveld/natt? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Junk food kan forårsake slike problemer, ja.. vaio Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Ah, tusen hjertelig takk, Vaio! Får hive i meg litt vann da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå