Speeed Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har nettopp hatt formatering på dataen og alt av musikk er borte.. derfor er det på tide med noe nytt. Lasta derfor ned bearshare, fordi e liker det programmet mest. Men den vil ikke starte å laste ned, står bare "qued" eller no.. Gikk inn på brannmuren og unntak og hukka av bearshare slik at den ikke skulle stoppe den.. men det funka framdeles ikke... hva må til? PS: beklager om det er feilpost Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg vet at det er mange som har problemer med det. har hatt samme problem så jeg tok heller limewire Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Queued står for at nedlastingen din står i kø. Men det ser nå mer ut som at du har tenkt å laste ned ulovlig materiale, så det er ikke lov å diskutere her på forumet. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Queued står for at nedlastingen din står i kø. Men det ser nå mer ut som at du har tenkt å laste ned ulovlig materiale, så det er ikke lov å diskutere her på forumet. :!: HAHAHA! om det er ulovlig og laste ned Celin Dion så versegod... arrester meg! Men ingenting står i kø.. den vil bare ikke starte å laste ned noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå