Gå til innhold

Problem med Logitech Z.5500

Anbefalte innlegg

Fikk mitt Logitech Z.5500 igår 26oktober 2007, samme kvelden tok kontrollenheten kveld, den lar seg ikke starte og det er ingen tegn til liv :(

Er det noen lure tricks som kan gjøres eller må jeg bare sende den inn igjen?

PS: ikke kom med tåpelige kommentarer som: "Sett i strøm kontakten!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funket å bytte sikring, men nå begynte plutselig musikken å hakke og forsvinne ifra noen høytalere :hmm:

Slår det av og drar ut strømkontakten og plugger den i igjen, anlegget fungerer helt top i ca. 3min før det begynner å fjuske igjen

det skyldes ikke at pc`n min jobber med noe, tror nok det er noe muffins med annlegget :(

Endret av MaSo
Lenke til kommentar
funket å bytte sikring, men nå begynte plutselig musikken å hakke og forsvinne ifra noen høytalere :hmm:

Slår det av og drar ut strømkontakten og plugger den i igjen, anlegget fungerer helt top i ca. 3min før det begynner å fjuske igjen

det skyldes ikke at pc`n min jobber med noe, tror nok det er noe muffins med annlegget :(

har hatt samme problemet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=775301&hl=

linken er til min tråd om det samme problemet. jeg kom fram til at å skifte til optisk eller coax kabel slipper du hakkingen.

er mitt 3. sett jeg har nå og orker ikke å sende det inn flere ganger.

EspN

Lenke til kommentar

Det kom ut 2 modeller av Logitech z-5500 stemmer, men det forrige hadde jeg plunder med.

Det var så og si det samme som trådstarter bortsett fra at jeg hadde hatt det en stund, det var sikringen som hadde gått. Prøvde den ikke bra, sendte det bare inn og fikk et nytt et med en gang. Da fikk jeg den nyere modellen, veldig fornøyd! :) Ville bare sendt det inn!

Lenke til kommentar
Det kom ut 2 modeller av Logitech z-5500 stemmer, men det forrige hadde jeg plunder med.

Det var så og si det samme som trådstarter bortsett fra at jeg hadde hatt det en stund, det var sikringen som hadde gått. Prøvde den ikke bra, sendte det bare inn og fikk et nytt et med en gang. Da fikk jeg den nyere modellen, veldig fornøyd! :) Ville bare sendt det inn!

han kan ha flaks som deg, eller ha uflaks som meg. er flere her på forumet som har hatt uflaks.

opp til trådstarter om han i hele tatt orker å sende det inn når man kan få settet ti å fungere med en annen lydkabel som i tilleg gir bedre lyd. altså coax eller optisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...