MaSo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fikk mitt Logitech Z.5500 igår 26oktober 2007, samme kvelden tok kontrollenheten kveld, den lar seg ikke starte og det er ingen tegn til liv Er det noen lure tricks som kan gjøres eller må jeg bare sende den inn igjen? PS: ikke kom med tåpelige kommentarer som: "Sett i strøm kontakten!" Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje tåpelig... Men prøv å trekk ut strømmen la den hvile et minutt, og sett den inn igjen. Fungerte for meg den ene gangen kontrollenheten tok kvelden. Er jo også en sjanse for at du fikk en DOA enhet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sjekk sikringen... Jeg fikk mitt Logitech Z.2300 for noen dager siden - DOA. Fikk nytt sett i går - alt virket som det skulle. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 skal teste begge deler , om det ikke fungerer så skal jeg klage Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) funket å bytte sikring, men nå begynte plutselig musikken å hakke og forsvinne ifra noen høytalere Slår det av og drar ut strømkontakten og plugger den i igjen, anlegget fungerer helt top i ca. 3min før det begynner å fjuske igjen det skyldes ikke at pc`n min jobber med noe, tror nok det er noe muffins med annlegget Endret 27. oktober 2007 av MaSo Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 funket å bytte sikring, men nå begynte plutselig musikken å hakke og forsvinne ifra noen høytalere Slår det av og drar ut strømkontakten og plugger den i igjen, anlegget fungerer helt top i ca. 3min før det begynner å fjuske igjen det skyldes ikke at pc`n min jobber med noe, tror nok det er noe muffins med annlegget har hatt samme problemet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=775301&hl= linken er til min tråd om det samme problemet. jeg kom fram til at å skifte til optisk eller coax kabel slipper du hakkingen. er mitt 3. sett jeg har nå og orker ikke å sende det inn flere ganger. EspN Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hmm.. rart. Har hatt mitt Z-5500 i langt over et år nå, og har aldri hatt noe som helst problemer med det... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hmm.. rart.Har hatt mitt Z-5500 i langt over et år nå, og har aldri hatt noe som helst problemer med det... er vist i de nye settene at problemene har kommet. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det kom ut 2 modeller av Logitech z-5500 stemmer, men det forrige hadde jeg plunder med. Det var så og si det samme som trådstarter bortsett fra at jeg hadde hatt det en stund, det var sikringen som hadde gått. Prøvde den ikke bra, sendte det bare inn og fikk et nytt et med en gang. Da fikk jeg den nyere modellen, veldig fornøyd! Ville bare sendt det inn! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det kom ut 2 modeller av Logitech z-5500 stemmer, men det forrige hadde jeg plunder med.Det var så og si det samme som trådstarter bortsett fra at jeg hadde hatt det en stund, det var sikringen som hadde gått. Prøvde den ikke bra, sendte det bare inn og fikk et nytt et med en gang. Da fikk jeg den nyere modellen, veldig fornøyd! Ville bare sendt det inn! han kan ha flaks som deg, eller ha uflaks som meg. er flere her på forumet som har hatt uflaks. opp til trådstarter om han i hele tatt orker å sende det inn når man kan få settet ti å fungere med en annen lydkabel som i tilleg gir bedre lyd. altså coax eller optisk Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Koster jo så inn i H mye i frakt på... nesten 300kr per vei, skal teste med en annen type kabel først, men funker det ikke så har jeg bare en løsning er jeg redd Lenke til kommentar
radivx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Husk at Optisk/Coax kabel bare gir Stereolyd om du ikke har en flerkanals lydkilde (spiller av DVD/HD film) eller om du har et lydkort som klarer DTS Connect/Dolby Digital Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå