-kga- Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan sjekker jeg (helst på nette) om jeg leverte sån selvasngivelse sak for aksjer i våres? Oppgave over aksjer og grunnfondsbevis 2006, skjema RF-1059. Jeg fant konfulutten åpnett et sted den ikke burde liggi om jeg sendte det inn i våres. Men hvis jeg skulle ha prestert og glemmt det så burde de vel ha sendt purringer? Det er ingen ting som skulle endres på den. Hva skjer om jeg har glemmt den og først presterte og finne ut av det nå så lenge etterpå? er ny i aksjer, så er første gang jeg har fått en slik. Håper ikke jeg har driti meg ut no sikkelig. Håper jeg leverte den inn, så hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Mener å huske at du kan sjekke dette på minside.no Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan gå inn på altinn.no og sjekke. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis ingenting skal endres så er det vel ikke nødvendig å sende inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå