OgnOmm Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Flere som har vært utsatt for treg service fra databutikken.com? Har fått en skjerm som var DOA, og har nå sendt 3 mailer, men bare fått svar på en, der de henviste meg til service-stedet, som igjen henviste meg tilbake til databutikken, fordi varen var DOA. Noen som har et telefon nr. eller en annen måte å komme direkte i kontakt med Databutikken.com??? Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg bestilte et grafikk-kort derfra, fikk det fort, men så viste det seg at det var defekt. Fikk retur nr. og alt var bare velstand. Men det tok sinnsykt lang tid før jeg fikk et nytt i retur. Etter 2 månder så fikk jeg en mail fra databutikken der det stod at grafikk-kortet hadde gått ut i produksjon så jeg skulle få pengene tilbake. Sinnsykt irriterende!!! Tok 2 månder for å få pengene tilbake!! Ikke fornøyd med servicen på Databutikken.no Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Burde ikke være noe problem med at den er utgått, for de har mange på lager. Håper bare de sender meg en ny FORT, kan ikke ha skjerm som flimmrer på visse lave oppløsninger når jeg skal ha lan. Har skrytt på meg at jeg har kjøpt DEN BRA skermen, og så er den defekt...DET er flaut :oops: Men men..lever i håpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå