Noiz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) er det berre eg som synes at sentrygun er litt for good?? Endret 27. oktober 2007 av Noiz Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan jeg garantere deg det ikke er Di er jo faen syke Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tjaaa... En spy klarer jo å utslette alt arbeid til engineer på nån få sekunder da... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Level 3 sentry er noe for kraftig og trenger en justering. Kick back effekten er noe vell kraftig. Tjaaa... En spy klarer jo å utslette alt arbeid til engineer på nån få sekunder da... En god spion ja. Men med en pyro og eller en paranoid engineer i nærheten, nei. Endret 27. oktober 2007 av Bad_Byte Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tull, sentry er enkel å ta ut, til og med når jeg er scout tar jeg de ut ganske enkelt, om da det ikke er mange fiender fra andre laget som passer på den. Uansett er TF2 et team spill (logisk sant?), så om man jobber litt mot å klare målet med kartet, burde det alltids finnes noen som kan håndtere sentry enkelt, f.eks noen velger spy om det trengs osv. Må egentlig si meg ganske fornøyd med balansen i TF2, de har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, enig med lain... syns spillet er veldig balansert. Alt er snakk om team-play. Det er om å gjøre å ha et team som er all-round. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet om den orange boksen er sonefri? Om det er trygt for meg aa kjope den her i USA naa...? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet om den orange boksen er sonefri? Om det er trygt for meg aa kjope den her i USA naa...? Spillet er sonefritt Jeg bestilte min versjon på vgp etter at Elkjøpmannen humret litt og sa at jeg ikke klarte å få spillet til under 600kr, betalte ~400kr ink. frakt. Tok 3 dager fra jeg bestilte til jeg hadde spillet i postkassen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bare å spille riktig det, så er ikke sentry gun noe problem å fjerne. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har funnet ut at Demo er en kløpper på Sentry! Bare å finne ut hver den er så er det bare å lempe på med granater!! Pop, Bang, Pop, Bang, Pop, Bang.. problem solved.. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fikk aldri de dynamittkubbene du kunne kaste, som man har sett demomannen har brukt i videoer. de hadde vært ganske greie mot sentry Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fikk aldri de dynamittkubbene du kunne kaste, som man har sett demomannen har brukt i videoer. de hadde vært ganske greie mot sentry Det er sant.. de dynamittkubbene er ikke-eksisterende.. Men en har jo Stickybombs med trigger og Granatkaster da.. funker fint fint det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå