Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Jeg pynter alltid juletreet lille-julaften. :)

Mye av sjarmen forsvinner jo om man tar det opp uker før selve julaften, føler jeg. Er så deilig lille-julaften da det endelig kan komme seg inn å pryde stuen!

Hvis du har sett på treet i 2 uker og gledet deg til dagen du skal pynte det, da får du en god følelse lille julaften! :)

Men du risikerer jo at treet blir ribbet, og flasser da.. Kjipt !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Trenger hjelp med hva jeg skal ønske meg til jul. Noen tips? :) Har allerede tenkt på CD'er og klær, men that's it.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
I dag hørte jeg på radio "God dag alle sammen, nå er det nøyaktig 1 måned igjen til julaften!" Kjente at jeg fikk en brus av mange ubeskrivelige forskjellige føleler på samme tid - alle var i hvert fall positive og glade! :thumbup:

Og om ikke så mange timer er det under en måned til julaften! :D

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som skal gå på tv2 i år som julekalender?

Har hørt rykter om The Julekalender, kan jo bli meget gøy! :)

Helst ville jeg hatt "Juleferga" eller hva det het, fra sunnmøre. Den var så utrolig genial!

Den Olsenbanden jr. juletingen er i år :thumbdown:

Gjør som meg, kjøp The Julekalender på DVD, gi faen i tv2 og server deg selv en god adventserie i desember. :)

Lenke til kommentar
Huset mitt er fult av bjelker i taket, på mandag skal jeg på europris og kjøpe lys jeg kan pynte dem med :D

Kan du være så snill å gi feedback om disse lysene er bra og billige. . Jeg er på jakt etter den ultimate julelysbutikken (har lyst på masse smålys!)

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...