Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev norsk heldagsprøve i dag.. Alt jeg klarte å tenke på var julesanger..! (Ikke si det til pappa)

Men på slutten skrev jeg at alle måtte kjempe for en robotfri jul selv om det ikke hadde så mye med temaet å gjøre (digital verden).. Uansett, humøret er på topp.. Vi har jo til om med snø ute.. :) Namm Namm.. :xmas:

Lenke til kommentar
De jeg bor sammen med foreslå et juletre av plast. Da vil jeg ikke ha juletre. Jeg vil ha ordentlig skog inn i stua som kattene kan rive ned og bikkja kan pisse på!

Juletre av plast er en skam..! Hvilken julestemning får man av et plasttre..?? Hogg treet selv, sier nå bare jeg.. :D

Lenke til kommentar
De jeg bor sammen med foreslå et juletre av plast. Da vil jeg ikke ha juletre. Jeg vil ha ordentlig skog inn i stua som kattene kan rive ned og bikkja kan pisse på!

Juletre av plast er en skam..! Hvilken julestemning får man av et plasttre..?? Hogg treet selv, sier nå bare jeg.. :D

Jau, et stort tre som dufter så deilig <3.

Lenke til kommentar

Og som drysser masse, spesielt når lille feite pussykatten velter det.. : ) Da snakker vi ekte juleglede :love:

Lenke til kommentar

Og som drysser masse, spesielt når lille feite pussykatten velter det.. : )

Lille feite?

Dobbeltmoral er dobbelt så bra.

Jeg er så liten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...