Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det er fint med en slik tråd jeg! Julen er klart den beste delen av året, i den beste årstiden, slik som jeg ser det. :)

Andre uke i november tar vi alltid og henter ned noen små nissefigurer fra loftet, og setter dem rundt et lite rødt hus på et bord. Har vært fast tradisjon siden vi var små - slik sksla det fortsette! :thumbup:

Edit; leif.

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Alt for tidlig å starte en "juletråd". Er folk virkelig så rastløse? Er jo ikke no gøy å bli lei jula før den kommer :no:

Er blitt godkjent av styret, så.. :ermm:

Javel? Har jeg ikke lov til å si det jeg mener fordi det er "godkjent av styret"?

Har aldri sagt at du ikke har lov å mene det du vil, men det jeg sier er at det ikke er vits i å rapportere tråden eller kontakte moderator for å få tråden stengt, fordi den er godkjent.

Simen1 var også skeptisk til en juletråd så "tidlig", men synes det var en god ting for å slippe flere mindre juletråder i starten av desember. Nå har vi én (stor) juletråd, ikke 100 små. :)

Lenke til kommentar
Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke nevnte at jeg skulle rapportere tråden i det jeg skreiv, jeg sa bare at det er for tidlig med en juletråd i mine øyne. :dontgetit: Er litt teit at jula skal vare i november, slik at man blir lei den når desember kommer.

Snakker generelt. :)

Lenke til kommentar

Hva ønsker folket seg i år da? Omtrent et tonn julebrus, noen hundre DVD-er og litt ny HW slik at vi kan sitte innendørs til neste år óg? ;p

Folket maser etter julegaveønsker, og når jeg sier at jeg ikke vet/har noen ønsker, så er svarene stort sett i retning av "haha, morsom er du...". Det er noen år siden jeg brukte timesvis på å gå gjennom leketøyskataloger for å skrive 119 ønsker. ;) Det eneste jeg ønsker meg er det nye Kaizers-albumet som kommer 18. februar. Hvis noen greier å skaffe meg det til jul i år, så skal de få masse tilbake. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg masse rart :p

Hadde vært fint med en 80GB iPod, nytt headsett, noen album, MetClub medlemsskap m.m.

Dere da?

EDIT: Hoho, glemte det viktigste! Pengestøtte til Mopedlappen og Moped generelt. (leif?) Det ønsket er viktig for oss osm ikke blir sponsa på den lappen :(

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Er nesten i samme situasjon som deg Enojo. Bare at lappen ikke blir en julegave, etter det jeg har hørt her i huset :p.

Pengestøtte til Scooter blir det vel egentlig da. Men sånn generelt har jeg ikke tenkt noe på julen 2007 enda, men den tid kommer nok etterhvert. ;)

Endret av Remains
Lenke til kommentar

Er vel ingen tvil om at Hansa og Grans har den beste julebrusen..?

:)

De andre er jo spy, spesielt lærum.. Men funker jo til wannabe coca-cola-light-med-mentos-prøvesprengning.. NB Bruk smil eller krokanrull..

Har spist et par bokser med pepperkaker allerede, og tro meg: De smaker akkurat like godt som på julaften :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...