Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julefølelsen siger inn over meg, og vinterens første hvite nedbør kom på vestlandet idag.

Ikke den fine sorten, men hardt hagl som slo ned på en stakkar gående fra skolebussen.

Brøt en pakt jeg har hatt med meg selv i lang tid, da jeg idag kjøpte julebrus FØR 1. Desember.

Måtte smake, måtte bare..bare litt :innocent:

Vurderer en juleduk til bordet også. Ettpar stearinlys. Kanskej en julebakgrunn til desktoppen.

Aah. JUL!! :love::xmas:

Lenke til kommentar

off topic:

men helvete.

Å åpne denne posten nå er jo like galt som å selge julebrus, julemarsipan og kakemenn(med rød lue) i september!

Hvorfor kan ikke folket prestere å vente til slutten av november/begynnelsen av desember?

on topic:

Beste julebrus er:

1:Sørlandets julebrus

2:CB

Smakte Daahls i går, ikke mye å skryte av, men den var jaffal brun og ikke rød. 3/6

Edit: til jul vil jeg ha en 42" LCD, har bursdag 27 des, så får dobbelt opp. LETT!

Men må nok spytte inn littegrann cash selv.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Folkens, jeg lover dere at jeg skal lage en jule kalender som ikke har sjokolade bilder inni seg, men bilder av David Hasselhoff.

Go' jul.

Lenke til kommentar

Jeg vil sende en hilsen til meg selv, som skal kikkes på (den) lille julaften!

God jul til meg selv, håper jeg har det fint.

Nå sitter jeg her og skriver, og tenker på hvordan jeg har det i mørket, gleden i å få gav- gleden i å GI gaver og se ansiktet mitt, eh deres lyse opp som små lyspærer i en haug med mørke. Ønsker meg alt fint, og gledelig jul og godt nytt år.

Hilsen meg selv.

:)

Og ja, Gul Jod og grått nytt hår!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
JULA starter på lille juleaften.

Ventetiden til jul (også kalt ADVENT) begynner 1. desember.

Nja, jula starter pitte-lille Juleaften, altså 22. desember. Adventen starter første søndag i advent, og da er det lov å drikke julebrus, ete julemarsipan og fikse julebakgrunnsbilder på PC-en sin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...