Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Mariah Carey-videoen hjalp meg litt, merker jeg. Wham!-videoen ikke fullt så mye ...

Nellikspiker får man vel for øvrig i sånne poser i krydderavdelingen i velassorterte (eller, velassortert og velassortert - strengt tatt tror jeg at til og med Rema har dem, faktisk) dagligvarebutikker. Appelsiner i fruktavdelingen.

For meg setter vel julestemningen inn for alvor først på lillejulaften uansett. Nå treet tas inn og pyntes, og hele huset blir neddynget med de samme gamle pyntegjenstandene som året før og alle år før der igjen. Har en kassett (ja, faktisk) med amerikanske julesanger som spilles på lillejulaften. Den gjør underverker.

Lenke til kommentar

Min mor er klikk, så julepynten inkl. juletre er oppe i november. Det beste med julen er julebrus.

Til jul ønsker jeg meg barnehage plass. Neida.. Vet ikke helt enda. Standard=penger. Ender alltid med noen svette raggsokker uansett.

Lenke til kommentar

Mamma har laget pakkekalender til meg! :D Sånn jeg alltid hadde når jeg var liten, med en lego hun hadde fordelt delene av i 24 kalenderposer med julenisse utenpå. :love: Er mange, mange år siden jeg slutta å få det, men i år har hun laget en til meg for den siste adventsuka. Mest for nostalgiens skyld selvsagt, og jeg må innrømme det hjalp en del på julestemningen. :D

Lenke til kommentar

Syntes julen er herlig jeg. Mest fordi det er en pause fra alt. I hvertfall etter julaften så er det okei å slenge føttene på bordet og ta livet helt med ro. Det er i hvertfall slik i min familie. Er litt stress før julaften og sånt. Men etterpå er livet herlig. Fått masse gaver og masse mat igjen. Konge det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...