Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva jeg forbinder med julen ?

For meg er Gløgg på lillejulaften vikti , d hjelper meg virkelig å komme i julestemning , men det som jeg virkelig forbinder med julen er å stå opp tidlig på selveste julaften å se hva nissen/mamma har lakt i julestrømpen å sitte å se på TV og spise julemarsipan, mens jeg venter på at andre skal stå opp . Når de andre er stått opp så er det å spille i korps i kirken som etterhvert og har blitt en viktig del av julen . Når jeg kommer hjem går d mest i å se på gode gamle klasiske jule-filmer/tegne filmer som går på TV å sitte å spise litt saltstengrer. Så kommer middagen , da bestemor kommer ned og alle sitter rundt bordet på stuen å spiser grisemår , ribbe , pinnekjøtt og hele pakka <3 Og samtidig kan d gjerne snøve fint ned <3 Så kommer høydepunktet , da vi åpner pakkene. siden jeg er yngst er d vanligvis jeg som ser på hver pakke å gir til personen som den er til. hele dette er så stemningsfult og det gjør meg veldig glad :) men så kommer det til at vi er ferdig med pakkene , og foreldrene mine starter å rydde bort papir , og jeg inser at d er et helt år til neste Julaften ... dette er da egentlig veldig trist , men igjen så ser jeg fram til nyttår da d er fyrverkeri , og som den lille hobby pyromanen jeg er så er dette helt konge<3

Jeg vet jeg er barnslig , men å skrive dette gjore meg faktisk ganske glad ^^

Lenke til kommentar

Jeg er vel like barnslig jeg da sikkert, som ble glad av å lese det ^^

Julefilmer, ja ... For meg er det National Lampoon's Christmas Vacation som er THE must-see før jul (en eller annen TV-kanal sender den alltid på lillejulaften).

Lenke til kommentar

Jeg er vel like barnslig jeg da sikkert, som ble glad av å lese det ^^

Julefilmer, ja ... For meg er det National Lampoon's Christmas Vacation som er THE must-see før jul (en eller annen TV-kanal sender den alltid på lillejulaften).

Den er obligatorisk, helt korrekt.

Det er ikke noe som Grissomfamiliens juleferie. Også kjent under den flotte tittelen: HJELP! Det er juleferie!

Lenke til kommentar

Noen som ville laget en poll, for å finne ut hvilken oppslutning det er for å kunne lage et juleskin? :)

Tenker noe ala:

Ønsker du å kunne bruke et juleskin på forumet?

- Ja

- Nei

- Bryr meg ikke

Eller noe.. :) Noe som er enig?

Er det andre tråder der det er debatt rundt dette emnet? :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...