Arnold Layne Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har lastet ned VideoLinux 2.1 Alpha og brent til CD. Men når jeg booter CD-en kommer det bare opp en kommando linje i DOS stil. Hva er enten galt eller hva skal jeg gjøre for å innstallere VideoLinux? Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 VideoLinux er riktig nok gammel, og blir nok ikke å komme til hverken beta eller RC i løpet av året, kanskje ikke i det hele tatt. Om du ønsker en multimedia distro er kanskje best å se på alternativer. Ikke meningen å ikke være til hjelp, men tror du har mer glede av en distro som er up-to-date og har et mer aktivt community. Lenke til kommentar
abze Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 har ikke ubuntu egen "video linux"? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ubuntu Studio du tenkjer på? http://ubuntustudio.org/ Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 VideoLinux er riktig nok gammel, og blir nok ikke å komme til hverken beta eller RC i løpet av året, kanskje ikke i det hele tatt. Om du ønsker en multimedia distro er kanskje best å se på alternativer. Ikke meningen å ikke være til hjelp, men tror du har mer glede av en distro som er up-to-date og har et mer aktivt community. Joda, takker for hjelp. Tenkte VideoLinux fungerte fint, men har en annen maskin med UbuntuStudio som jeg heller kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå