Knebel Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Så blir det Singstar til julesalget allikevel http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85885 Endret 27. oktober 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal bli intressant og se hvor mange hardcore gamere som kjøper Singstar på PS3. Det populære salget av Singstar på PS2 ble høyt pga att det var en konsoll som hadde solgt i bøtter å spann. Man vet jo aldri men kan aldri tenke meg att Singstar blir en stor suksess på PS3, alt for få konsoller som har blitt solgt for det og vet om att jeg selv ikke skal ha dette makkverket, Synge det kan jeg gjøre i dusjen, jeg trenger ikke en PS3 for å gjøre det. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jaja, vi får se. Et av tidenes bestselgende partyspill er det nå uansett selv om det sikkert ikke blir den helt store konsollpusheren. Lenke til kommentar
psino Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kona mi er helt i 100 etter det. Prøver å avlaste henne med UltraStar Deluxe, som funker for henne av og til, men når hun har venninner på besøk og på vorspiel, så er SingStar på PS3 definitivt å foretrekke. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sant det, Fhj. Og vi må huske på at dette er basis/grunn pakken. Den har hele pakken med mulighet for onlinespill, kjøp av sanger osv. Men vi må huske på at de vil komme med nye disker etterhvert. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At det kommer i Desember skal jeg tro på når jeg har spillet i henda Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 SIngstar på PS2 gjorde jo så mange kjøpte PS2. så kan jo hende en kjøper en PS3 for singstar Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Blir det bare gitt ut til PS3? Er de lure så gjør de det. Tror ikke så mange gidder å kjøpe en PS3 + Singstar om det blir gitt ut til PS2 og. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 det her er kun singstar til ps3 ja=) tror det kan hjelpe litt i og med at prisen har sunket et par tusen kroner! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tror fortsatt det er litt for tidlig å slippe det, om det skal bli en stor suksess.. Ps2 var en billig ingangsbillett til partyspill.. Og det finnes veldig mange casual gamers på ps2.. mens det ikke er så mange med Ps3.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PS3-versjonen av Singstar vil nok bare være på PS3, men tror Sony slipper vanlige PS2-Singstar fremdeles, men de vil nok være 'vanlige', og du kan ikke benytte deg av de nye comunity-featuresene og slikt dilldall som er på PS3-versjonen, f.eks. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det ikke release av Singstar til ps3 i dag? Noen som har sett det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Så det i dag på Spaceworld i Storgaten (Oslo). Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nice!Med mic'ene? Står 7/12 på cdon.com http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, så bare coverene i hylla sammen med de andre spillene. Er ikke så interessert i Singstar, så jeg så ikke etter noe mer, men mulig de har det andre også. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Der var Singstaren min sendt fra As.no Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Var innom en Video Nova i Oslo i går og såg Singstar til PS3 til salgs Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hatt spillet i nesten tre uker, men irriterende at Singstore ikke fungerer enda Må vel nesten vente til 7 Desember for kommer ikke inn fremdeles:P Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Singstar video her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå